Sykemeldt....

FruMø

Betatt av forumet
Regnet med at bekkenet mitt kom til å by på problemer denne gangen også, men absolutt ikke så raskt! Sist fikk jeg bekkenløsning i uke 25, nå kom det på fredag,da var jeg 5+2....... :eek: Skulle bare løpe 100 meter på jobb og BAM! Der gikk bekkenet i vranglås.Siden fredag har det veket konstant, og sitte, stå og gå er grusomt, eneste som avlaster noe er å ligge. Kjenner jeg blir helt svett! Skal jeg liksom ligge her i 35 uker?? :(

Skal ringe fysioterapeut i morgen og opp for å snakke litt med jobb ang.tilrettelegging. Er i første omgang sykemeldt ut uka, så skulle legen ringe meg på mandag.

Moralen er; vær forsiktig jenter!! Det som utløste bekkenløsningen sist var at vi flyttet og jeg var litt for lite flink til å overlate all bæring til andre, Jeg er litt "jeg klarer meg selv" person dessverre, til mannens store frustrasjon :oops:
 
Huff :-( jeg også slet veldig sist gang med bekkenløsning :-( bare venter på at det skal si poff..
 
HUff, det er å kjedelig at d bekkenet skal lage så mye trøbbel! fikkbekkenløsning i uke 25 med nr 1, og 16 med nr 2.. Nå kjenner eg det godt allerede nå... Utrolig dumt, med tanke på at eg vil holde meg i jobb så lenge som mulig!
 
Dette bekkenet altså :/:/
Fikk i ca 18-20 med nr 1
Nr 2 fikk eg i uke 8
Og nå begynte eg å kjenne det på tur i uke 4 og er nå 6+3 og kjenner det enkelte dager!
 
Når jeg var god og rund under første svangerskapet fant jeg ut at jeg skulle bære 6 handleposer selv fra butikken. Det var fyfy jah, Gikk som en skilpadde dagen etter det og plages ennå 8 år etter. Så det er fyfy jenter mhm ;)
 
Huff så kjedelig! Satser på at du får god hjelp fra fysioterapeut!
 
Uff det er så vondt...
Merka nesten ingenting med nr.1, men med nr.2 da kom det.. Men nå skal jeg prøve å forebygge litt.. gå litt turer og trene litt sånn forsiktig.
 
Back
Topp