Sykemeldt..

Dirtsa

Forelsket i forumet
Ble sykemeldt i 3 uker idag, pga høyt blodtrykk. (129/99) :(
Fikk streng beskjed om å holde sengen og bare slappe av..

Er skikkelig redd nå, var akkurat slik det bjyndte når jeg fikk svangeskapsforgiftning med gullet.
Bare at da kom det i uke 26 ikke i uke 12 (!)

Noen her som har vert bort i høytblodtrykk i graviditeten som ikke har med S.F å gjøre?
Legen sa at det var stor sjangs for at det var begynnende S.F, og det håper jeg virkelig virkelig ikke..

Uff, hørtes ikke greit ut :(
Ønsker deg god bedring og slapp godt av!

Uff forstår godt du er engstelig.. Håper det ikke er sf som er årsaken..!

Termin 09.februar med første frøet:)

Jeg har hatt høyt blodtrykk hos legen. Måtte komme og måle hver dag. Lå på 146 over 98. De vurderte å sende meg på sykehus for å få blodtrykksmedisiner.

Først fikk jeg gå med døgnmåler og blodtrykket mitt er mye lavere her hjemme. Som forventet, jeg vet at jeg har "doktor-trykk" ;) Undertrykket mitt varierte men var lavere hjemme og til og med nede på 73. Bra jeg ikke fikk medisin for å senke blodtrykk ;)

Hør om du får gå med døgnmåler! Av det jeg har lest så forekommer svangerskapsforgiftning meget sjelden så tidlig. Håper blodtrykk senker seg! Klem!

app! Venter nr 3 :) 15.02

Jeg har hatt høyt blodtrykk hos legen. Måtte komme og måle hver dag. Lå på 146 over 98. De vurderte å sende meg på sykehus for å få blodtrykksmedisiner.

Først fikk jeg gå med døgnmåler og blodtrykket mitt er mye lavere her hjemme. Som forventet, jeg vet at jeg har "doktor-trykk" ;) Undertrykket mitt varierte men var lavere hjemme og til og med nede på 73. Bra jeg ikke fikk medisin for å senke blodtrykk ;)

Hør om du får gå med døgnmåler! Av det jeg har lest så forekommer svangerskapsforgiftning meget sjelden så tidlig. Håper blodtrykk senker seg! Klem!

Oj! Det var høyt! Var dette nå når du er gravid?

Jeg skal tilbake på fredag og mandag for å måle blodtrykket der.
Jeg har heldigvis en blodtrykksmåler ala den de har på legekontoret her hjemme! Så får fulgt litt med :)

Er alt for tidlig å få S.F.. moren min fikk påvist det i uke 17. Og hadde da hatt høyt blodtrykk i noen uker.. Hun fikk broren min i uke 27/28 bare 750g.. Dette var jo for 19 år siden, så får bare håpe at dersom dette er det, så har teknologien og kunnskapen rundt dette blitt bedre :)

Klem <3

Huff da! Her gjelder det å få hvilt seg ja. Lykke til, håper alt går fint med deg og lille!!

Oj! Det var høyt! Var dette nå når du er gravid?

Jeg skal tilbake på fredag og mandag for å måle blodtrykket der.
Jeg har heldigvis en blodtrykksmåler ala den de har på legekontoret her hjemme! Så får fulgt litt med :)

Er alt for tidlig å få S.F.. moren min fikk påvist det i uke 17. Og hadde da hatt høyt blodtrykk i noen uker.. Hun fikk broren min i uke 27/28 bare 750g.. Dette var jo for 19 år siden, så får bare håpe at dersom dette er det, så har teknologien og kunnskapen rundt dette blitt bedre :)

Klem <3

Ja dette var nå for 2 uker siden. Har du sett om du har lavere blodtrykk hjemme? Hvordan går det med deg?

Ja dette var nå for 2 uker siden. Har du sett om du har lavere blodtrykk hjemme? Hvordan går det med deg?

Huff, så ekkelt!! Har det roet seg med deg?

Har 137/89 as we speak.. Så ikke så høyt hjemme heldigvis! :) Har hodepine som bare det, er veldig svimmel og sover og sover og sover..
Hvordan er formen din?

Back
Topp