sykemeldt

pippå

Glad i forumet
Da e dinne tausa 100% sykemeldt grunnet bekkenløsning! Så da får ej sparke mej sjøl i stumpen å gå mej nokken turer i ulent terreng og så får ej ta mej nokken tura i svømmehallen! Nokken som har andre tips?

Først og fremst, stakkars deg med bekkenløsning. Sliter selv. Er ikke godt.

Men: Gå i ulent terreng? Det er nesten det VERSTE jeg gjør, har du snakket med lege/fysio om det? Basseng er bra da :)

Ja det lurte nå jeg også på, det er da ikke lurt og gå så veldig mye i det hele tatt? Funker iallefall ikke for meg.. :/

Godt du er sjukemeldt da, bekkenløsning er en PAIN!

Huff, føler med deg. Har nettop vært hos fysio i dag jeg, og fått beskjed om å fortsette med det jeg gjør. Å holde meg litt i aktivitet, ikke så lenge om gangen, korte steg, ikke for lange. For det kan irritere leddene. Ligg med pute mellom beina om natta for å stabilisere. Når du skal gå ut av bilen, så prøv å samle beina...det samme gjelder når du skal inn i bilen. Skal du bruke spark, så kan du kun gå med den, el da stå på den i nedoverbakken, ikke så lurt å sparke, for da får du feil stilling og kan irritere leddene da og. Aktupuntur kan og være en fin løsning. Skal til jordmor i morgen for å få det :) Har du mer spørsmål og vil bli behandlet, så ringer du legen og krever henvisning til fysioteraoapaut, for det har du krav på ja :)

Jeg snbefaler deg å sitte når du tar på skokker, bukse sko ol. Sliter selv med bekkenet og det er ikke morro!

Sjøl om ej bur i by så e d kort veg t ulent tur terreng så skal prøve å gå litt dei dagane ej he overskudd t d! Så går ej fast t fysioterapi fra før også!

Huff ikke godt!!:( sliter selv!

Synes det var godt å bevege seg sist og nå - elipsemaskin var faktisk det beste for meg...tror det er litt rart men whatever works :)
+ gå i høye heler...tror det og drt trodde fysio også kom av at da går man automatisk med mindre skritt som man jo skal :)

Lykke til og god bedring!!:)

Blir sansynligvis d jeg også på torsdag. Fysion min anbefalte meg ikke basseng for d kunne gjøre vondt værre for meg med den typen jeg har. Prøver bekkenbelte litt nå, små skritt og korte turer!! God bedring

Jeg sliter også med bekkenet nå, tør nesten ikk gå for det blir så mye værre av det! Tror jeg må spørre om hennvisning til fysio jeg også... Nr 2?? hvor får du tak i bekkenbelte? Prøver å ta små skritt å gå minst mulig i trappa her hjemme (krever litt planlegging hehe)

Back
Topp