Sykemeldt

babysykigjen

September 2013 <3
I dag måtte jeg kaste inn håndkle og få meg en sykemelding. Er i elendig form, kvalm, trøtt, ufattelig sliten, og dårlig matlyst. Er i første omgang sykemeldt i 2 uker, så får jeg se hvordan ting utvikler seg. Var dårlig med førstemann og.

Lurt å ta hensyn til kroppen nå. Jeg har vært sykemeldt siden før jul. I utg punktet av andre grunner enn sv.skap. Men kjenner det er godt å bare tenke på seg selv, og ha ork til resten av familien etter Bhg/jobb.
God bedring til deg! ;)

Ja nå har jeg gått på kompromiss med meg selv ganske lenge, og nå var det bare nok kjente jeg. Så skal bli godt å kunne ta hennsyn til bare meg, og ha litt mer overskudd til sønnen min og samboeren min. Håper jeg blir litt mindre sur og grinete etterhvert :)

go bedring :)

Bra du blir tatt på alvor av legen din da slik at du får hentet deg litt inn igjen. God bedring!

God bedring :) godt å bli sykmeldt når man trenger det ;)

Ja virkelig, jeg har over 8 mil å kjøre hver dag til og fra jobb, så det har vært utrolig slitsomt til tider. Nå skal dagene nytes, og jeg skal ta det med ro hver dag.

så godt :) lurer på om jeg må gjøre noe slikt jeg også, men slik det er nå er det faktisk mere slitsomt å være hjemme enn på jobb :P så får høre hva jm sier neste uke..

Back
Topp