Sykemeldt

Skravlebøtta

Forumet er livet
jentene i juni13
Da var jeg 50 % sykemeldt,foreløpig 3 uker.
Det var veldig deilig. Bare 2 dager i uka framover. Skal bli deilig å få slappe av litt. Håper ærlig talt jeg får fortsatt sykemelding. Ikke fordi jeg ikke vil jobbe altså. Men når jeg er så sliten og dårlig form så er det bare et ork. Og jeg kan ikke helt se for meg at det plutselig blir lettere utover i graviditeten. Godt skal det bli med 3 korte uker hvertfall.

så bra :) det er kjempe godt å slappe litt av....
kjenner meg igjen...er kjempe sliten etter jobb jeg og, null energi og vondt i ryggen... skal sykemelde meg nattskiftene for de var helt forferdelige...
tenker at det nå er viktigst å ta vare på oss selv, sikker på at vi får det igjen senere med å være i bedre form... å ta vare på minibabyene våre :)

jeg er sykemeldt 100 % ut mnd jeg :) men det er fordi jeg verken spiser eller drikker nok og kaster opp :/ null energi om dagen jeg... bra du fikk sykemelding :) du må ta vare på deg selv og nurket ditt :)

jeg er sykemeldt 100 % ut mnd jeg :) men det er fordi jeg verken spiser eller drikker nok og kaster opp :/ null energi om dagen jeg... bra du fikk sykemelding :) du må ta vare på deg selv og nurket ditt :)

Uff,kvalme er det værste som fins! Føler meg nesten som en predikant her så mye som jeg sier det,men prøv akkupunktur! Sist var jeg kvalm i 9 måneder. Denne gangen gikk jeg til akkupunktur 2 ganger og ble seriøst kurert! Fantastisk

Uff,kvalme er det værste som fins! Føler meg nesten som en predikant her så mye som jeg sier det,men prøv akkupunktur! Sist var jeg kvalm i 9 måneder. Denne gangen gikk jeg til akkupunktur 2 ganger og ble seriøst kurert! Fantastisk
det fungerer ikke på meg :/ prøvd alt -.- kaster opp/vært kvalm i snart 15 uker :O

Åå.. prøvd øreakkupunktur? Var det jeg tok. Har fått akkupunktur hos han samme før,og han setter bare i øra.

hvor holder han til? :) kanskje jeg skal gi det en sjanse og ^^

Larvik. Men seriøst,hvor du bor.. han er verdt et besøk.
Jeg syntes han var en tverr gammel mann første gang,men han er egentlig veldig hyggelig.
Bruker et apparat som måler spenning/ubalanse og så finner han ut akkurat hvilke organer som er påvirka og setter nåler i de punktene som hører til. Vet ikke hvordan det funker,men jeg bryr meg ikke,så lenge det funker.
Og de gangene jeg har vært hos han har det vært 2 behandlinger og så bra. For andre ting også da.
Jeg var sikker på jeg hadde ME,men ifølge legen var jeg helt frisk.
Bestilte time hos han,sa ingenting om grunn. Han sjekka disse punktene og så ramset han opp alle symptomene mine og sa at jeg hadde virus og at jeg kunne da ikke ha det sånn. Man får gjerne kalle det overtro og placebo den som vil,men han hjalp meg når legen sendte meg hjem med følelsen av å være hypokonder - og fortsatt syk.
Langt svar,sorry. Jeg er visst sånn :-P

Larvik. Men seriøst,hvor du bor.. han er verdt et besøk.
Jeg syntes han var en tverr gammel mann første gang,men han er egentlig veldig hyggelig.
Bruker et apparat som måler spenning/ubalanse og så finner han ut akkurat hvilke organer som er påvirka og setter nåler i de punktene som hører til. Vet ikke hvordan det funker,men jeg bryr meg ikke,så lenge det funker.
Og de gangene jeg har vært hos han har det vært 2 behandlinger og så bra. For andre ting også da.
Jeg var sikker på jeg hadde ME,men ifølge legen var jeg helt frisk.
Bestilte time hos han,sa ingenting om grunn. Han sjekka disse punktene og så ramset han opp alle symptomene mine og sa at jeg hadde virus og at jeg kunne da ikke ha det sånn. Man får gjerne kalle det overtro og placebo den som vil,men han hjalp meg når legen sendte meg hjem med følelsen av å være hypokonder - og fortsatt syk.
Langt svar,sorry. Jeg er visst sånn :p
alt i orden at du skriver langt og detaljert :) mulig å skrive til deg på pm eller? :) jeg bor i oslo :/ men skal undersøke slike behandlingsmuligheter jeg :) legen din må ha vært helt blåst for å si det sånn :S bra du fikk hjelp av han mannen :) skal ikke gå å føle seg dum etter legebesøk :/

Var 100 prosent sykmeldt ut desember pga kvalme og oppkast, nå er jeg tilbak i full jobb igjen, men merker det sliter på kroppen! Vil ikke være lat heller men. Når jeg kommer hjem fra jobb er jeg utmatta, vondt i ryggen og går som en gammal mann pga det, håper det blir bedre etterhvert ... Noen dager er jo lettere enn andre...gikk på langrennski her om dagen, og etter det var ryggen VOND! Noen flere som har merket dette? Før har ikke det vært noe problem...

Var 100 prosent sykmeldt ut desember pga kvalme og oppkast, nå er jeg tilbak i full jobb igjen, men merker det sliter på kroppen! Vil ikke være lat heller men. Når jeg kommer hjem fra jobb er jeg utmatta, vondt i ryggen og går som en gammal mann pga det, håper det blir bedre etterhvert ... Noen dager er jo lettere enn andre...gikk på langrennski her om dagen, og etter det var ryggen VOND! Noen flere som har merket dette? Før har ikke det vært noe problem...

Da ville jeg hørt med legen om det er mulig med 50 % syemelding, så du ikke sliter deg helt ut. Jeg hadde jo ikke noe liv en periode. Jobb fra 8 -15, hente i bhg og spise middag, så la jeg meg kl 17 -17.30 tida mens mannen tok seg av junior. Sto opp igjen ca kl 19 da lille hadde lagt seg, og satt oppe noen timer og så på tv sammen med mannen, og la meg igjen 22 --23 tiden. Hvis jeg skulle på seinvakt sto jeg opp 06.30 -07.00 med junior og leverte han i bgh nnen kl8. Hjem og spise frokost og så legge meg til på sove noen timer, og så ligge på sofaen og hvile resten fram til jeg skulle på jobb. Allikevel var jeg slite på jobb og da jeg kom hjem fra jobb.
Ikke hatt så mye vondt i ryggen foreløpig, men det kommer nok.
Jeg hadde ikke samvittighet til å dra til legen "bare" fordi jeg var sliten. Noen ganger er man jo sliten og orker ikke helt å gå på jobb, men så er det ikke så ille allikevel.
Jeg har funnet ut at en fin målestokk for meg er å spørre meg selv om jeg hadde orka å gå på kafè. Jeg elsker å sitte på kafè, gjerne alene og lese en bok eller skrive. Det er avslapning og terapi for meg. Når jeg kjenner at jeg ikke har ork til det, da vet jeg at jeg er mer enn litt sliten

Back
Topp