Sykemeldt?

Jeg er. I utgangspunktet ikke sv.skaps relatert. Er sykemeldt pga krystallsyken; svimmel og kvalm.

Nei jeg tror ikke jeg blir det heller, men det vet en jo aldri alle svangerskap er forskjellige. Sist ble jeg sykemeldt en måned før tia fordi jeg ikke klarte tenke klart mer :)

Nei, sist ble jeg det 1 mnd før ... Håper jeg slipper å bli sykemeldt tidligere denne gang.

Jeg er sykemeldt, men skal gå ned i 80% sykemld i slutten av mnd og se hvordan det går, men hvis jeg ikker klarer det så blir jeg 100% sykemeldt igjen. Men jeg håper det går greit, for det er litt godt å komme seg ut blat folk og ikke bare sitte hjemme med tankene, følelsene og savnet...

Nei, og håper jeg ikkje blir det!
Sist svangerskap var jeg så og si sykemeldt fra uke 20...ulidelig kjedelig!
Orke faktisk ikke tanken på å bli sykemeldt så tidlig denne gangen...koser meg sånn på jobb og har stooore ønsker om å være på jobb helt til siste slutt :)

Nei, håper jeg kan jobbe lengst mulig! Forrige svangerskap ble jeg sykemeldt ca halvveis i sv.skapet på grunn av veldige plager med bekkenløsning. Men jeg har en jobb som er mye lettere fysisk nå, så satser på at det går bedre. :)

Er ikke sykemeldt ennå men har slitt med bekkenet før så rekner med det kommer nå å:/ sliter veldi med lite energi nå da så vi får se hvordan det går..

Nope ikke sykemeldt og håper virkelig ikke jeg blir det. Kan ikke tenke meg noe kjedeligere altså! Men jeg er i fin form foreløpig (bank i bordet!), ikke kvalm eller noe.

Back
Topp