Sykemeldt

Vårmamma

Forelsket i forumet
Ble brått fire uker sykemeldt pga bekkenløsning. Tålte ikke belastningen av julestria på jobben. Har løpt rundt som en gal, og gikk på en smell. Nå orker jeg såvdt å gjøre det mest nødvendige. Gutten min er 2,5 og krever sitt også. Det verste var å innse at dette ikke gikk lenger. Begynte å gråte hos legen da hun sa at jeg ikke kunne jobbe på fire uker. Men nå har jeg heldigvis innsett at det ikke hadde gått..

Huff, så kjedelig. Men garantert rett. Jobber du i butikk? Jeg kjenner det fryktelig godt i bekkenet, nå i julerushet på jobb. (jobber i en interiør butikk)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Uff, ikke noe gøy! Men det er sikkert veldig smart og riktig med de fire ukene av, så kanskje det blir litt bedre (hvertfall ikke verre). Det er kjipt å "kaste inn håndkledet", men det trengs iblant hvis man ikke skal havne helt i kjelleren! Her sovna jeg på sofaen etter jobb, og våkna to og en halv time etterpå med intens verking og gangsperre. Kjenner det går på sparebluss nå fram til fredag og fri, men med over ei uke juleferie så går det liksom å ta seg litt ut - det vil funke omtrent som en sykemelding. Fornuftig i lengden er det nok absolutt ikke.

usj da! Men du bør være gla du klarte å holde ut så lenge, vært hjemmeværende siden 19. oktober pga bekkenløsning og butikkjobb....skulle gjerne vært på jobb, men bekkenet taklet det ikke...

Prøv å nyt tiden hjemme .- slapp av og gjør det du vil!

Det er bedre å bli sykemeldt de få ukene det er snakk om å komme seg på hugget igjen, enn å la det utvikle seg til noe som du ikke kan endre på før etter fødselen. Slapp av og bruk tiden på å komme deg.

Selv ble jeg også sykemeldt i 4 uker grunnet bekkenet, her har det "spredd" seg, stråler ned i begge lår og opp i midtryggen, låser seg i ryggen og i setet. Ikke noe godt, legen så ikke for seg at jeg kommer tilbake i arbeid før mini er ute igjen, kan takke meg selv da jeg har unngått å gjøre noe med dette siden førstemann ble født i 2004.

Back
Topp