Sykemeldt....

Er sååå klar!

Desperate housewife!
I dag reiste jeg hjem fra jobb....... Jobber i barnehage og det er ikke så lett å kominere med å være uggen og kvalm. Det er nederlag å ikke jobbe, men jeg skal prioritere å slappe av nå og ha litt energi igjen til 2 åringen min når han kommer fra barnehagen. Jeg ringte legen og er 60% sykemeldt.
Flere som er sykemelt?

God bedring, viktig å ta vare på seg selv når man ikke er helt på topp! :)

God bedring/hvile :) Er sykmeldt men det er pga bihulebetennelse da,så "teller" ikke i denne sammenhengen kanskje. Slapp av og lad batteriene! For det om du er borte fra jobb litt nå er det jo stor mulighet for at du kan komme sterkere tilbake ettethvert :) :)

Jeg er også sykemeldt.. Er egentlig av en annen grunn, men de siste ukene har jeg vært så dårlig (kvalm/trøtt/utslitt) at jeg har ikke klart det pga av det eller..

Jeg er også sykemeldt.. Er egentlig av en annen grunn, men de siste ukene har jeg vært så dårlig (kvalm/trøtt/utslitt) at jeg har ikke klart det pga av det eller..

100% sykemeldt for kvalmen her... Håper det går over snart!!! God bedring til deg:)

Er ikke sykemeldt, heldigvis, tror jeg hadde gått på veggen, Men fikk klar beskjed at siden jeg har en stressende jobb, med tunge løft å lange dager, så siden jeg er konisert og har Epilepsi ville jeg måtte belage meg på en tidlig sykemelding.. De forklarte at i stedenfor sykepenger vil jeg få svangerskaps penger, ikke at det sa meg så mye siden dette er første barnet mitt, men er det noen som vet mer enn meg så sier jeg takk for svar:))

Back
Topp