Sykemeldt....

Er sååå klar!

Desperate housewife!
I dag reiste jeg hjem fra jobb....... Jobber i barnehage og det er ikke så lett å kominere med å være uggen og kvalm. Det er nederlag å ikke jobbe, men jeg skal prioritere å slappe av nå og ha litt energi igjen til 2 åringen min når han kommer fra barnehagen. Jeg ringte legen og er 60% sykemeldt.
Flere som er sykemelt?

Jobber i bhg men på kjøkkenet! Har et kne som krangler så derfor e ej 50%sykemeldt! Jobba halve daga! Ellers e ej såååååå trøtt, i går sovna ej i godstolen og mannen "jaga" mej i seng, såve t 9:30 i dag(våkna t av og til da men)!

Ja, jeg er 100% sykemeldt... Er på dag 3 i dag, å kjenner det er godt at energien begynner å komme tilbake tiltros for at formen ikke er noe å særlig..

Jeg er 100% sykemeldt. Ekstrem svangerskapskvalme. Kvalm og kaster opp flere ganger til dagen :(

Er i full jobb, har en fot som ikke er så god, men satser på det kommer seg :-)

Foreløpig i 100 % jobb, men har de siste 3 ukene slitt med en EKSTREM trøtthet, 2 halsbetennelser og 2 tilhørende antibiotikakurer og nå har kvalmen også meldt seg for fullt så teller litt på knappene. Prøver nok å presse meg litt til - hvertfall til jeg har fått vært på tidlig ultralyd neste uke, men får se hvor lenge jeg klarer rett og slett. Fungerer ikke privat. Legger meg med en gang jeg kommer hjem fra jobb og har kanskje orket å ta kveldsstellet på 2-åringen min 2 ganger de siste 3 ukene :(

lykkemedto skrev:
Jeg er 100% sykemeldt. Ekstrem svangerskapskvalme. Kvalm og kaster opp flere ganger til dagen :(

Samme her.. Prøver å finne motivasjon til å holde ut. Har det virkelig pyton om dagen. Stakkar toåringen min, ser nesten ikke noe til moren i så fall ligger hun på sofaen..

Er ikke sykemeldt. Men bekkenet jobber ikke med meg om dagen. Så tenkt å høre om en 20% sykemeld på neste sv.skap kontroll slik at jeg kan slippe utedagen på jobb. (da er vi i skog og fjell hele dagen)

Fult sykemeldt. Jobber også i bhg og takler det rett og slett ikke med den kvalmen. Har i tillegg en hjemme, og må prioritere overskudd til han etter bhg... Måtte også gå hjem etter 2 t på jobb. Har du sjekket mulighet for svangerskapspenger???

Back
Topp