Sykemeldt!

Princess88

Glad i forumet
Da ble det visst 100% sykemelding alikevel. 
Har gått 50% sykemeldt en stund pga bekkenløsning, men nå har ryggen og bena blitt verre og har fått så mye vonde kynnere i tillegg, så da måtte jeg bare kaste inn håndkleet.
Føler det fortsatt er så lenge igjen til termin, men det går nok fort! =)

Er det mange av dere andre som fortsatt er i jobb eller er dere også sykemeldte? 

Uff da... Vond rygg, trøblete bekken og kynnere er ikke noe stas. Sliter med det samme. Har vært 100% sykemeldt fra jeg var 7 uker på vei (da pga ekstrem svangerskapskvalme). Når man er hjemme pga smerter i rygg/bekken, er det jo også ofte begrenset hva man får gjort av husarbeid etc., så mitt tips er å kanskje finne noe håndarbeid å syssle med. Jeg er nå i prosessen med å strikke vogntepper til de to somkommer - kjekt, og virkelig et tidsfordriv!

God bedring til deg =)

Så utrolig kjedelig. Men det er viktig og tenke på sin egen helse og den lille i magen:) Jeg jobber 40%, men det er den stillingen jeg har hatt hele svangerskapet. Planen er å greie det hele veien. Nå er det under 1,5 mnd til perm så regner med det går bra:)

Må ærlig innrømme at jeg ikke er så god på håndarbeid.. Kan strikke rett og vrangt, men ikke noe mønster eller former. Kan kun strikke lue, tøfler og skjærf!
Ei på jobben har lært seg og hekle da og ville hekle babyteppe til meg og jeg spurte da, ironisk, hva jeg skulle lage til henne som takk. Da sa hun at jeg kunne strikke ei lue til henne, så den sitter jeg å sysler litt med nå da, så blir spennende å se om det blir noe brukende ut av det eller ikke, hihi 

Jeg jobber 100% enda, men har begynt å kjenne litt i ryggen, bekkenet og beina at det ikke er helt bra. Så jeg som er frukt og grønt ansvarlig, blir nok sittende i kassa fram til terminen. Og kanskje jeg blir litt sykemeldt etterhvert. Er lykkelig for hver dag jeg får jobbe, for vet hvor kjedelig og langtråkig det kan være å være lenge sykemeldt før termin.. Var sykemeldt de siste 4 månedene med førstemann, og jeg holdt på å gå på veggen til slutt..

Kjedelig greier, men best å lytte til kroppen:)

Jeg jobber fortsatt 65 % natt, og det fungerer greit. Er noen oppgaver jeg har måttet gi videre til nattsykepleier fordi magen kommer litt i veien her på sykehjemmet, men ellers går det bra. Jeg har jo 9 dager fri hver 3.uke, så sånn sett er det veeeldig ok:) Mitt første mål er å komme meg igjennom november mnd ihvertfall.

Æ jobbe fortsatt 100 % på sykehjem, har null plaga så går bærre fint å gå på jobb Gler mæ t mammapermisjon da, sia vi nettopp har kjøpt hus å d e masse å gjør før prinsessa kjæm

Her er jeg 50 % sm pga kvalme og kynnere. Satser på at jeg klarer det de siste 6 ukene nå før det blir permisjon. Merker det begynner å bli tungt siden kvalmen kommer mer og mer snikende igjen, men har så mye jeg må fikse før permisjonen starter så har ikke tid til å være sykmeldt mer :)

Jeg er ute i arbeidspraksis, jeg har begynt å trappe ned på hvor lange dager jeg har. Jeg jobber i bolig for psykisk utviklingshemmede. Jeg merker jeg begynner å bli sliten, og har nesten ikke energi til å få gjort noe hjemme, eller energi til å være med familie og venner. Men samtidig er det godt å ha noe og gå til, noen dager i uka, så ikke tiden blir så lang. 

Jeg er 60% sykemeldt men regner med å jobbe fullt den siste tiden nå. Er helt god i bekkenet og har ingen kynnere eller kvalme lenger. KJEDER MEG når jeg går så mye hjemme!!!!

Jeg jobber 100% enda, men uten mulighet for å sitte på 7 timer, så begynner det å tære litt på altså. samt at jeg er så fryktelig sliten om dagen, har to små hjemme som også krever sitt. Skal til jordmor i morgen, og regner med vi slenger inn søknad om svangerskapspenger gradert da, hvor mye vet jeg ikke enda. sitter langt inn å trappe ned, men jeg må bare prøve å tenke at det er til mitt og lilles beste. :)

Jeg er sykemeldt grunnet bekkenløsning og ryggplager, men føler tia har begynt å gå litt fortere. Nå er jeg i uke 29, snart bare 10 uker igjen! Snart er det juletid, og den går jo fort :D

100 % sykemeldt på grunn av vonde kraftige kynnere, bekken og fibromyalgien.. :(

Jobber fortsatt,men jeg begynner å kjenne at det blir tøffere nå. Jeg kjenner jeg har fått endel smerter i knea nå,og jeg har litt "urolige bein". Pluss at ryggen begynner å bli veldig vond også,men den får jeg jo behandling på av broren min. Nå er det snart bare 1 mnd igjen til jeg tar ferie og går videre over i perm,så de få vaktene jeg har til da skal jeg nok greie. Håper hvertfall ikke at legen vil sykemelde meg noe nå,men skjer det så skjer det.

jeg har jobbet 100% frem til i dag. Men måtte kaste inn håndkle og er 50% sykemeldt 3 uker nå frem til neste legetime. Forhåpentligvis klarer jeg å fungere etter jobb nå. 

jeg har jobbet 100% frem til i dag. Men måtte kaste inn håndkle og er 50% sykemeldt 3 uker nå frem til neste legetime. Forhåpentligvis klarer jeg å fungere etter jobb nå. 

jeg har trappa gradvis ned. Jobba 50% med tilrettelegging på jobben fra uke 16, og har nå redusert ytterligere til 37,5%. Fungerer veldig fint nå, er på jobb mandag onsdag og fredag fra 08.30-13.30 og holder på med kontorarbeid innen sykepleiefaget. Jeg har i utgangspunktet tenkt å jobbe frem til permisjonen starter 7.januar, men får se an formen når desember kommer og jula nærmer seg. Noe sier meg at hverdagen blir hektisk nok.

Eg har akkurat blitt sjukemeldt 40%, det fungerar greit nok. Har lavt bt, svimlar mykje, pluss bekkenlåsning og løsning.
Trur eg klarar å holde ut med 60% jobb ut denne mnd, men så ser eg for meg at eg muligens må få litt meir sm.

Back
Topp