Sykemeldt

*Josefine

Forelsket i forumet
Er det mange som er sykemeldt? Hvorfor?
Jeg sliter med bekkenet og synes det er tungt å jobbe i barnehage..

Jeg har vært sykemeldt i 50% men de har nå gått over på svangerskapspenger. Jobber som ped.leder i en bhg og ble sykemeldt for psykisk overbelastning ifht jobb. Det psykiske stresset kan nå gå utover babyen, derfor har jeg fått svangerskapspenger.

Jeg er desverre fortsatt plaget med kvalmen og sykmeldt i tre uker til,da går jeg ut i ferie:-)

Sykemeldt 100 % av ulike årsaker. Nyter sommeren og går hjemme og ruger ;-p

Går hjemme med svangerskapspenger =)
SÅ jeg jobber hardt i hagen, nyter varmen og solen, og ruger for harde livet =D

Er sykmeldt av div grunner så går hjemme å ruger og koser meg i sola

Her er jeg 80% sykemeldt fra å jobbe som treningsinstruktør. Klarer rett og slett ikke å ha timene som jeg skulle hatt til vanlig.. Men de 20% jeg jobber har jeg PT timer, så det går bra..
Ellers så er jeg hjemme, tar det med ro og nyter denne tiden  emoticon

Jeg er ennå 100% sykemeldt fordi jeg kaster opp ca 5-6 ganger hver dag. Da funker det ikke å være på min jobb, som innebærer møter dagen lang. Dessverre. Holder på å dø av kjedsomhet her hjemme, ville mye heller vært opplagt og på jobb. Men men.

Hadde det likt forrige svangerskap, da gav det verste seg rundt uke 19. Håper på det samme nå, er straks 15 uker, så en liten måned igjen med dette. Blæh. Meeen, det er jo for en god sak da. 

Er 50% sykemeldt. Har bekkenproblemer og har en jobb hvor jeg står/går mye. Har blitt litt verre i det siste, så vi får se hvor lenge jeg klarer å jobbe... (håper på lengst mulig) :-)

er ikke sykemeldt enda, men kjenner at det er tungt å jobbe i bhg.. bekkenet er vondt etter en arbeidsdag og jeg må hvile før jeg kan gjøre noe hjemme etter jobb :P