Sykemeldt

Twinkle*Star

Flørter med forumet
Hei jenter! Hvordan er formen deres? Jeg begynner å bli sliten på jobb etter noen få timer. Sliter mest med rygg/korsryggen. Noen ganger blir jeg så sliten etter en arbeidsdag  og har så vondt i korsryggen at jeg ikke fungerer helt hjemme. Så vurderer å sykemelde meg snart, men føler det er så tidlig ennå at jeg får litt dårlig samvittighet.

Jeg er student så er 100% student, men kan jo tilpasse lengden på dagene litt selv. Skal ut i 50% sommerjobb fra og med 15.juni, er vel i uke 28 da. 

jeg har 20 % svangerskapspenger :) jeg er veldig fornøyd med at jeg klarer å jobbe så mye! Forrige svangerskap var jeg 100% sykemeldt fra uke 8, og det var kjipt :(

Marian87 skrev:
Jeg er student så er 100% student, men kan jo tilpasse lengden på dagene litt selv. Skal ut i 50% sommerjobb fra og med 15.juni, er vel i uke 28 da. 

Samme her :)

Jobber ennå 100% og vel så det. :) har vært veldig heldig så langt! (bankibordet)

Jeg trykket under 50%. Jeg er 50% i jobb, men jobber litt mer enn jeg skal. Kjenner jeg kunne trengt å øket sykeprosenten litt!

Jeg jobber lite.. Har en 70% stilling og er gradert sykemeldt litt under halvparten av den stillingen. I utgangspunktet ikke pga graviditeten, men det har også spilt inn etterhvert pga forholdene som har vært på jobben tidligere. Etter uke 28 får jeg ikke lov av legen å jobbe nattevakter mer, så da håper jeg de kan tilrettelegge til dagjobbing ellers blir jeg gående hjemme fra da..