Sykemeldt

*Josefine

Forelsket i forumet
Mange som er sykemeldt her? Hvor mye?
Skal snart til legen pga. konstant kvalme så håper jeg blir litt sm. Det er nemlig veldig slitsomt med full jobb og barn å ta seg av hjemme..  

Jeg er sykemeldt 100%
Har vært det siden 20 april og er det tom. 20mai.
Men det er også pga. senebetennelse i skuldra:(
Håper jeg snart kan jobbe igjen. Er så kjedelig å bare gå hjemme. Selv om jeg egentlig ikke har energi til noe og er himla dårlig..

Blei først sm 100% pga kvalme..mest fordi jeg skjønte jeg kom til å bli avslørt om jeg møtte opp på jobb dårlig flere dager.
Nå skal jeg prøve meg på 50% sm...for blir sprø av å gå hjemme hver dag :/

Har dere fortalt på jobben hvorfor dere er sykemeldt, eller holdt det hemmelig?
Jeg har ikke lyst å bli avslørt riktig enda...så trenger en god "unnskylding" til hvorfor jeg er sm hvis legen mener det er det rette i min situajson. Har mistet tidligere og beskymrer meg endel pga.det pluss at jeg er veldig kvalm nå, trøtt og tom for endergi.

Sjefen min vet det. Men ingen av de andre.
Jobber over 20 jenter hos oss, så da hadde ryktene spredd seg fort :P
Jeg sa ho bare skulle si at det er pga skuldra. og det er jo ikke en løgn :)

Sjefen vet det og avdelinslederen min vet det. Resten tror jeg er sm pga ryggen ;) Har vært litt plaget tidligere så ingen som stusser på det :)

Jeg sykemeldte meg dagen jeg fant ut jeg var gravid, siden jeg ville ta det med ro og ikke stresse pga forrige SA. Nå jobber jeg. Ska til legen 1 juni og tror jeg ska be om 80%. Jeg orker ikke så mange dager på rad. Finni ut at det beste er å ta vare på helsa. Får ikke noe igjen av å jobbe og slite meg ut på jobben. 

Lambi skrev: