Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *oppsideisi*
Huff...hvordan er det med sykemelding når en er gravid tidlig i svangerskapet?[:(] er så kvalm, og uvel hele tiden nå, 24/7, rett og slett uggen..var på jobb i dag og nå er jeg helt ødelagt i kroppen.....verker i rygg og bein...[:(]
ORIGINAL: Sprettmusa
Jeg var innom legen på fredag, og ble sykemeldt t.o.m. 4.juli pga kvalme og oppkast.
Før det brukte jeg TO[:(] egenmeldinger. Da jeg var ferdig med den første, trodde jeg at det skulle gå bra siden jeg hadde en ekstra fridag på turnusen før jeg skulle jobbe igjen. Men neida, da dagen kom og jeg skulle på jobb endte det med at jeg måtte ta en telefon igjen..klarte ikke å komme meg til legen, og legen kunne ikke skrive ut sykemelding for de to forrige dagene som hadde passert før jeg klarte å komme dit.
ORIGINAL: Knottet2
Jeg er sykemeldt i 2 uker, (denne uken igjen) pga kvalme og bekkenplager..
forrige svangerskap hade jeg ingen plager og jobbet hele svangerskapet... men denne gang ble det annerleds gitt.. syns det er ekkelt når folk ikke tror på en, eller syns at det bare er klag.. jeg vet man ikke er "syk" fordi man er gravid.. men det er allikevel slitsomt, og man har et liv i magen ogta vare på.. så da setter jeg meg selv først og kjenner etter på kroppen!! [:)]
så ingen får ha dårlig samvittighet over jobben eller noe annet fordi man er sykemeldt! Dagens ordre fra meg [:D]
ORIGINAL: *oppsideisi*
ORIGINAL: Knottet2
Jeg er sykemeldt i 2 uker, (denne uken igjen) pga kvalme og bekkenplager..
forrige svangerskap hade jeg ingen plager og jobbet hele svangerskapet... men denne gang ble det annerleds gitt.. syns det er ekkelt når folk ikke tror på en, eller syns at det bare er klag.. jeg vet man ikke er "syk" fordi man er gravid.. men det er allikevel slitsomt, og man har et liv i magen ogta vare på.. så da setter jeg meg selv først og kjenner etter på kroppen!! [:)]
så ingen får ha dårlig samvittighet over jobben eller noe annet fordi man er sykemeldt! Dagens ordre fra meg [:D]
Jeg skal virkelig høre med legen i morgen om hva jeg skal gjøre, med dette, for det er veeeeeeeeeeldig slitsomt, når jeg jobber i barnehagen, kjenner jeg går å kaldsvetter og blir hele tiden litt små stressa...