sykemeldt?

jeg er som sakt 50% sykemeldt i en uke no... også skal jeg se hvordan det går utover svangerskapet...

Jeg er også 50 % sykemeldt, vet ikke for hvor lenge... men det er mest pga en hodeskade jeg fikk før jul... Og veldig glad for det nå, for jeg er SÅÅÅÅ trøtt her jeg sitter!!! Stuuuper!!!

Nei, jeg er heller ikke sykemeldt[:)] Jeg var sykemeldt fra uke 7 sist svangerskap pga ekstrem kvalme. Det håper jeg ikke skjer denne gangen for jeg har virkelig lyst til å jobbe lengst mulig[:)] Svangerskapet sist ble veldig langt. Så jeg kommer til å gjøre litt mer for å presse meg denne gangen, men hvis d blir tungt og slitsomt mot vinterstider kommer jeg til å trappe ned i stilling i og med at jeg har to barn og ta hensyn til[:)]

Ja, syns ikke det er noe kjekt, ble sjukemeld sist torsdag og ut denne uken. Er så kvalmen, trøtt og sliter med ekstrem mye hodepine. Skal til lege imorgen, veldig usikker på hva jeg skal gjør angående neste uke, ska egentlig på kurs, men vet ikke om jeg orker å sitte to dager på kurs, føler meg helt utslitt hele tiden, vet ikke om jeg kommer til å få med meg så mye, skal høre hva legen har å si

Jeg ble sykemeldt fra i dag av, to uker framover foreløpig.

Er ikke noe fysisk galt med meg, men er sykemeldt pga stress i forhold til jobb+tidligere aborter.
Skal slappe av mest mulig, og ikke bekymre meg.

Gleder meg faktisk til å komme tilbake i jobb igjen, men ikke sikkert jeg er tilbake før etter sommerferien.

Nei, ikke sykmeldt. Håper på å orke jobbe hele svangerskapet jeg denne gangen også[:)]

Ja, jeg har vært sykemeldt siden uke 6 pga ekstrem kvalme. Nå har jeg begynt å kaste opp også, så jeg blir nok sykemeldt noen uker. Krysser fingrene for at det gir seg etter 1. trimester [:)]

ORIGINAL: Hoppsy2

Nope. Satser at det går bra de første to trimesterne..

Hvis blodtrykket øker så sykemeldes jeg tidligere, men foreløpig er formen god[:)]

Er sykemeldt pga habituell abort... Og blir nok sykemeldt til uke 12- 13....

Kjedelig å gå hjemme sånn... Men alt for lille spire <3

Jeg er ikke sykemeldt, har igrunn ikke merket mye til svangerskapet. Vært litt uggen de to siste dagene,men håper det går like fort over som det kom!![:)]
Skal til legen om 12 dager så får høre hva hu sier! Skal jo straks på ferie, forhåpentligvis. Håper virkelig ikke jeg får flyforbud. Er liksom den lille ferien jeg skal på i år!!

jeg har fått beskjed om at jeg hadde bare med å komme meg på tur til tyrkia... :D

jeg skulle ikke avlyse turen pga graviditeten... så tror ikke at du får flyforbud med det første i så fall... :)

ORIGINAL: turteldue

jeg har fått beskjed om at jeg hadde bare med å komme meg på tur til tyrkia... :D

jeg skulle ikke avlyse turen pga graviditeten... så tror ikke at du får flyforbud med det første i så fall... :)

Da reiser vi på ferie[:D][:D]

Er sykmeldt 80 %, men jobber rundt 30 timer i uka..
er ikke symeldt pga graviditet, men andre plager...

Antakelig blir jeg satt i redusert arbeidstid hele svangerskapet.

nei ikke sykemeldt [:D][:D][:D]

dere som er det.. har dere sagt på jobben at dere er gravide?
tenker på om jeg hadde blitt det om jeg da måtte fortalt det liksom?

Jeg har sagt det til sjefen min + en kollega.

Sjefen min har visst alt siden siste SA, og var klar over at hvis vi fikk klaff med IVF kom jeg sikkert til å bli sykemeldt i begynnelsen.. Nå gikk jo IVF skeis, men ble jo gravid likevel[:D] 

Fortalte ham det i går, og han ble strålende glad[:)]

Han vet at jeg kommer tilbake igjen, både etter sykemelding og etter endt mammapermisjon[:)]
Jeg har verdens beste sjef!!

Jeg har fortalt det til sjefen min, men ingen andre på jobb.

sikkert alle på jobb vet at jeg er gravid..
kom opp med sykemeldingen på jobben om dagen... og ble spurt om jeg var syk eller hva som gjorde at jeg var sykemeldt..

Back
Topp