Sykemeldt

Gir ikke opp!!

Forelsket i forumet
of, da måtte jeg hive inn hankleet og sykemelde meg, hadde ikke lyst til det, men er min tredje uke i kvalme helvete... har vært på jobb hver dag, men har vært så trøtt, sliten, ekstrem vont i hodet og kvalm hele dagen. Det har bare blitt være så nå er jeg sjukemeldt ut neste uke, håper det gir seg snart. Har sovet lenge idag, og føler meg heldigviss litt bedre. Er jo super sommer vær ute, men jeg blir bare kvalm av å sitte å sole meg så får holde meg inne på sofen..

Huff, da! Ikke godt det der... Er også hjemme fra jobb i dag pga kvalme... [:'(]
Vi får krysse fingrene for at det gir seg snart og at vi etterhvert bare kan nyyyyte å være gravid! [:)]

Huff, høres kjempe slitsomt ut [:'(] Bra du fikk sykemelding, så får du kanskje hentet deg litt inn..! God bedring!!!! [:)]

Kjipt med den kvalmen. Tru hva hensikten med det er egentlig? Håper jeg slipper unna det, var bare uggen forrige svangerskap.

Æsj, den kvalmen er no dritt asså! Håper du blir bedre snart!!!!

God bedring! Håper det hjelper med ei uke hjemme, så du er klar for jobb igjen neste uke [:)]

ORIGINAL: *Gabrielle*

Huff da! Jeg føler veldig med deg. Var slik selv i forrige svangerskap. Håper kvalmen gir seg snart for deg.

Klemmer fra meg[;)]

God bedring til deg. Håper kvalmen snart blir bedre [:D]
Bruk dagene dine til å slappe av, finne ny energi og bare nyte at du ikke lengre er bare deg [:D] Dette er en tid vi har lov til å være maks egositiske og bare tenke på oss selv og spiren. Nyt at du får noen dager hvor du bare kan tenke på deg selv, så skal du se at du kommer tilbake på jobb med ny energi. [:D][:D][:D]

jeg å er hjemme fra jobb pga kvalmen.. håper det gir seg snart.. blitt en smule bedre siden det begynte i uke 6...

håper kvalmen din gir seg. lykke til:)

Back
Topp