SYKEMELDT

snart2

Forelsket i forumet
Jeg var hos legen på kontroll i går, og hun spurte om jeg hadde det bra, og jeg fortalte at jeg var utrolig sliten pga jobb og at jeg har en 18 mnd gutt som skal ha mye oppmerksomhet og hus som ikke har vært vasket på ukesvis osv osv.
Hun sa at hun kunne sykemelde meg så jeg fikk litt ro hvis jeg ville. vi kunne kalle det bekkenløsning eller hva jeg måtte ønske. Det er liksom ingen sykdom å være trøtt men man skal vel ha overskudd til litt annet enn jobb også????

Synes det er litt rart å være sykemeldt fordi jeg er sliten, men som legen sa så må vi tenke på at vi skal være klar og i form til nestemann som kommer også!
Plutselig har jeg tid til å legge meg ned på sofaen i 10 min og kjenne på spark og liv fra han lille inni magen!!! Det er en god følelse

Hørtes virkelig ut som om det var på tide at du fikk slappe litt av.. Nyt det[:D]

Så klart en skal ta hensyn til seg selv- og ja en skal jo også være i form til neste kommer![;)]
Kos deg masse,mens du er sykemeldt!!![:D]

Ja lytt til helsa.
Ble innlagt på sykehuset i går kveld, med hodepine, kvalme og vansker for å puste. De fant i tillegg protein i urinprøven, må si jeg var redd... Men i dag tidlig var ting bedre. Legene kom frem til at jeg ikke har slappet av nok den siste tiden, samt at jeg brygger på noe. Fikk klar beskjed om å stresse ned og begynne å slappe av..

Back
Topp