Sykemeldt - wtd

Isis

Glad i forumet
It's gonna be May 2019
Har du tips til hva man kan gjøre som sykemeldt?

Jeg hører på lydbøker, podkaster, ser på tv-serier og strikket det mest kompliserte jeg noen gang har begitt meg ut på. Greit foråp holde seg i ro, men det er jo snaue to mnder til termin og basert på forrige gang kommer det til å bli kjedelig.

Tenkte å sette av tid etter hver frokost til bekkenbunnsøvelser som et lite rituale.

På sikt tenker jeg å bake og lage litt mat, men ser ikke for meg at jeg er i form til det akkurat nå.

Jeg har også nylig blitt sykemeldt 100%. Har laget en ukes oversikt over prosjekter jeg ønsker å få gjort før fødselen, slik at jeg har noe å pusle med. Denne uka er målet og få kjøpt og montert 4 hyller i en matbod. Neste uke, er prosjektet å flytte alt som skal inn i boden fra andre steder i huset. Synes det er veldig ok å sette meg ukesmål, da blir det ikke uoverkommelig og det er helt greit om jeg ikke orker noe annet enn å ligge på sofaen en dag..

Jeg har også nylig blitt sykemeldt 100%. Har laget en ukes oversikt over prosjekter jeg ønsker å få gjort før fødselen, slik at jeg har noe å pusle med. Denne uka er målet og få kjøpt og montert 4 hyller i en matbod. Neste uke, er prosjektet å flytte alt som skal inn i boden fra andre steder i huset. Synes det er veldig ok å sette meg ukesmål, da blir det ikke uoverkommelig og det er helt greit om jeg ikke orker noe annet enn å ligge på sofaen en dag..
Vi har et tonn med forbedelser å gjøre til poden kommer så kanskje å sette seg ukesmål for det er en idé. Drnne uka blir det da pakke fødebagen eller finne frem barneklær str 50-62.

Back
Topp