Sykemeldt ut sv.skapet.

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
J

Jentemamma♡

Guest
Vell, da er jeg snart på vei hjem. Men er sykemeldt ut resten av svangerskapet. Noen andre som er det? Hva gjør dere da på dagene? Jeg er redd tiden vil gå seinere å at jeg ikke har noe særlig å gjøre! Noen tips? Har lyst å lære meg å strikke, men aner ikke hvordan jeg gjør det :-/ har aldri holdt en strikkepinne før.

Vell, da er jeg snart på vei hjem. Men er sykemeldt ut resten av svangerskapet. Noen andre som er det? Hva gjør dere da på dagene? Jeg er redd tiden vil gå seinere å at jeg ikke har noe særlig å gjøre! Noen tips? Har lyst å lære meg å strikke, men aner ikke hvordan jeg gjør det :-/ har aldri holdt en strikkepinne før.
Jeg lærte å strikke og hekle via YouTube videoer;) du må bare veldig ville det:) så er det så enkelt så;)

Jeg har vært sykmeldt siden 2. januar og har innfunnet meg med at jeg ikke kommer tilbake på jobb før lille kommer, fram til påske har jeg brukt dagene på sofaen, men nå har energien begynt å komme tilbake så nå rydder og ordner jeg litt i huset (noe som trengs etter 3 måneders sofaleie), strikker litt og ser serier på pc'n. Noen dager går jeg en tur og andre dager møter jeg venninner :)

Dagsformen varierer veldig og gjør jeg for mye en dag er jeg helt gåen dagen etter så prøver å passe på å holde meg innenfor min egen grense. Sånn som i dag, har jeg levert guttene i bhg, slappet av, spist lunsj og sett en episode av en serie, etterpå skal jeg til jm, så er det å forberede middag før jeg henter guttene, ettersom jeg er alene med dem til i morgen kveld lar jeg være og gjøre noe annet på dagen i dag for å spare energien til dem i ettermiddag.

er ikke sykmeldt fullt, men litt, bruker de gode dagene til å stelle huset, møte venninner og stelle hesten til ei venninne, men prøver å slappe av litt også;) leser en del på skolearbeid når jeg kommer på det :P

Vært sykmledt siden påske. Stuck på sofaen, men leser mye, og drive rog lærer meg å strikke. Luer begynner jeg å få tekken på, og mor signe babyteppe nr to ser ut til å bli mye finere enn nr en ;) Bare ikke begynn med noe avansert, da blir man så demotivert.

Aaha, fant en link på YouTube. Skal begynne og prøve til helgen ! Takk for svar :-)

Jeg er også sykemeldt ut svangerskapet og har problemer med å fylle dagene, men hekling er en fin ting :) Masse(!!) god bedring til deg! <3

Jeg er også sykemeldt fult. Til nå har jeg vært så dårlig at jeg stort sett har ligget rett ut. Fått lest endel da. Vurderte om jeg skulle strikke eller hekle, men det blir vel kanskje hekling på meg også. Må bare få tak i heklegarn..
Ellers har jeg bakt litt og funnet nye oppskrifter jeg skal prøve :)
Dagene går egentlig ganske fort.

Hvordan er formen etter at du har kommet hjem? Noe bedre?

Venter en liten skatt i september 2013 <3
Jeg er utrolig mye bedre :-) føler meg nesten som et nytt menneske :-) ikke kvalmen heller. Men har jo fått afipran stikkpiller så tenker de også gjør saker og ting :-)

Jeg går også hjemme. Syntes at dagene i grunnen går fort. Holder på å strikke mor signes babyteppe fra nøstebarn. Har heller aldri strikket før. Men dette er bare rett strikk så jeg får det til. Ellers pusler jeg med litt rydding i skuffer og skap, redebygging, ser filmer, skal lage ferdig albumene til de to jeg har fra før og begynne på lillesøster sitt:) når vi kommer mot sommeren satser jeg på sol slik at jeg kan pusle litt ute i hagen

Back
Topp