Sykemeldt under spraying

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Noen som har vært det? Jeg har så hodepine å føler meg så tung i hode å er så kvalm. Vet ikke om jeg kan starte på jobb på tirsdag

Ja, jeg måtte sykemelde meg etter 1 uke på spray pga kvalme, hodepine, svimmelhet og svettetokter. Møte klienter når man svetter som en gris går ikke!!!

Ja, jeg måtte sykemelde meg etter 1 uke på spray pga kvalme, hodepine, svimmelhet og svettetokter. Møte klienter når man svetter som en gris går ikke!!!
Jeg har ikke fått hetetokter men har kontant vondt i hode å er kvalm

Jeg har ikke fått hetetokter men har kontant vondt i hode å er kvalm
Slitsomt... Hodepine dag etter dag er utrolig irriterende!!! Håper du slipper hetetokter. Jeg måtte skifte topp/ skjorte 3 - 4 ganger om dagen.

Slitsomt... Hodepine dag etter dag er utrolig irriterende!!! Håper du slipper hetetokter. Jeg måtte skifte topp/ skjorte 3 - 4 ganger om dagen.
Åh herregud! Jeg var ikke plaget med hetetokter sist. Men lett hodepine. Tror jeg tok noe annet. Jeg blir helt slått ut av hodepine de siste to dagene. Tar paracet hver dag for å i det hele tatt fungere nogenlunde

Ja. Ved de siste forsøkene har jeg vært sykmeldt fra uke 2 på spray. Jeg blir utrolig sliten, konstant hodepine:-(

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg var sykemeldt under spraying. Var kvalm, svimmel ekstreme hetetokter og gråt bare noen smilte til meg

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Back
Topp