Sykemeldt pga kvalme

Spiredrøm

Forelsket i forumet
Hei dere

Gravid med nr 2 her. Har en gutt som blir 4 år i januar 2020 fra før, og svangerskapet med han var jeg nesten ikke kvalm. Nå derimot er jeg så dårlig. De siste dagene klart å få i meg mer mat og drikke på ettermiddag og kvelder, så har ikke utslag på ketoner i urinen lenger. Men jeg fungerer ikke før etter tidligst kl 12 om dagene..da kan jeg kanskje klare å få i meg litt mat uten å kaste opp. Jobber som sykepleier på en psykiatrisk avd og ser ikke for meg å skulle være tilbake på jobb der fra mandag. Er sykemeldt ut uka, men tror jeg må ta en tur til legen å få forlenget:( er 8+2 idag. Flere som er sykemeldt pga kvalme? Tar dere da isåfall uke for uke?
 
Føler med deg, og har det veldig likt. Jeg er 50% sykemeldt og jobber halve dager, og da mye hjemmekontor. Har hatt to uker sykemelding nå, ferdig på mandag. Men tviler på jeg klarer å gå tilbake til fulle dager da, så tipper jeg må få det forlenget. Ser den an i samråd med legen.
 
Da blir det jente denne gangen, er det ikke det de sier? :)
 
Jeg har ikke fått sykemelding enda, men har vært sengeliggende hele uka. Så blir vel sykemeldt i dag når jeg skal på sjekk. Mannen mener jeg bør legges inn pga lite væske og mat-inntak. Vi får se.

Er veldig kvalm og veldig slapp. Fryser mye, og føler meg igrunnen helt forferdelig :(

håper du blir fort bra❤️
 
Har vært fullt sykemeldt i 3 uker nå, og skal få denne forlenget..
 
Føler med deg :love017 Har vært sykemeldt 100% i 2,5 uke nå. Jobber også som sykepleier på en psykiatrisk avdeling hvor det er vanskelig å tilrettelegge arbeidet. Fra mandag av er jeg 50% sykemeldt og skal prøve meg på halve dager på jobb. Håper dette går fint.