Tainimaini
Første møte med forumet
Hei jeg har et spørsmål ang ferie. Jeg er nå 100% sykemeldt pga bekkenet(er i uke 30- 29+6) og har slitt med plager siden uke 16/17. Skal etter planen gå ut i ferie 14 juli og frem til permisjonen min starter 8 august. Nå som jeg er sykemeldt trodde jeg at ferien min blir utsatt? Og at jeg kan ta den igjen i feks desember?! Men min styrer(jobber i barnehage) mener jeg kan friskmeldes før/til ferien min slik at jeg kan ta ut den da jeg ikke er "for syk" til å reise på ferie...så hvis jeg f.eks kan sitte på en strand så kan jeg ta ferie??
Jeg aner ikke hvilke rettigheter jeg har her-og min lege sier at jeg må være ekstra forsiktig med hva jeg gjør av aktiviteter utover slik at jeg tar vare på bekkenet og hører på kroppen min! Avslappning var vist tingen.. Hva er lover og regler på dette?
Håper dere/du kan hjelpe meg for jeg er heeelt i villrede nå...
Jeg aner ikke hvilke rettigheter jeg har her-og min lege sier at jeg må være ekstra forsiktig med hva jeg gjør av aktiviteter utover slik at jeg tar vare på bekkenet og hører på kroppen min! Avslappning var vist tingen.. Hva er lover og regler på dette?
Håper dere/du kan hjelpe meg for jeg er heeelt i villrede nå...