Sykemeldt, men....

lilyofthevaley

Glad i forumet
Så er jeg jo fortsatt sykemeldt 40 prosent.. 

men det er rett som det er at jeg må på jobb fordeom... mye sykdom hos ansatte nå.. og jeg er leder.. 

det er ikke enkelt... 

skal lissom slappe av de to dagene jeg er hjemme.. men syns nesten det er mer stress enn det er avslappende... vet ikke jeg.. men er DRITT LEI!!!! 

Er man sykmeldt så er man sykmeldt, og det er jo faktisk NAV som betaler for deg den perioden du er sykmeldt så hvis du likevel jobber er jo ikke det helt bra vil jeg tro...

Skjønner at det er hardt å slippe taket, men jobben går nok sin gang likevel selv om du er litt hjemme! Du skal snart være borte leeeeeeenge! :-)

Sånne ting er aldri noe gøy. Kan ikke sette meg inn i situasjonen din, men er enig med Fitness, man trenger fred og ro..Er nok ikke lett å slippe taket, men må man så må man. Uansett, lykke til

Da må du bare legge ansvaret over på nestleder da ;-) Neida vet at det er endel ekstra når man er leder, men hva skal du gjøre i permisjonstiden da? Det må da være en som skal steppe inn for deg som også kunne tatt styring de dagene du allerede er sykemeldt?

vikariatet starter ikke før 1. april.. og den som skal inn or meg har jo sin jobb brem til slutten av mars:) 

det er lissom bare ikke noe vikarer å ta av, på så kort varsel.. 

det resultererer bare i veeeeldig slitne kolleger.. og det er det SISTE vi trenger når leder skal være helt ny i gamet fremover;) hehe.. neida! men det er bedre i dag.. var frustrert i går..! 

kanskje jeg kan lure meg litt tidligere unna i dag... vi får se... !:) 

Back
Topp