Oktoberjenta
Elsker forumet
Hva skjer om man blir sykemeldt og velger å dra på jobb likevel?
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aktiv sykemelding finnes ikke lenger nei.Da må du melde ifra til NAV, antall timer/dager du har jobbetvet ikke om det er noe som heter aktiv sykemelding lenger? Men da kunne du jobbe når man var iform til det selvom man var sykemeldt
![]()
Nå følte jeg meg brått gammelAktiv sykemelding finnes ikke lenger nei.
Nå følte jeg meg brått gammel![]()
D e bra mange år siden d var aktiv sykemld..Nå følte jeg meg brått gammel![]()
D e bra mange år siden d var aktiv sykemld..![]()
Nå har jeg hatt to uker. Mener det er jobben som tar de første to ukene. Også er jeg blitt sykemeldt en uke til, som da blir NAV som skal betale. Men hvis jeg la vær å bruke den, så er det ingen problem?Hvis det er innen arbeidsgiverperioden så er det ikke noe problem, da får jo jobben det med seg uansett. Om det er NAV som betaler så må du vel melde fra, men pass da samtidig på at jobben din betaler for de timene du er på jobb for det gjør jo ikke NAV.
Nei da friskmelder du deg selv, og det har du all rett til. Bare sørg for at NAV får vite detNå har jeg hatt to uker. Mener det er jobben som tar de første to ukene. Også er jeg blitt sykemeldt en uke til, som da blir NAV som skal betale. Men hvis jeg la vær å bruke den, så er det ingen problem?