Sykemeldt med et brak!

Mamma til Theo

Forelsket i forumet
...Hahaha! Da var det min tur til å kaste inn håndkle: Eller rettere sagt: Legen kastet inn håndkle for meg.
Det er ikke så praktisk å traske rundt gravid på et akuttmottak med vold og trusler og hele pakken, men jeg har ikke gått glipp av en eneste arbeidsdag, og det angrer jeg på, for jeg brenner lyset i begge ender. Har kastet opp i papirbosset på vaktrommet de første 4 månedene, og har gått rundt og svimet bare for å få et "klapp på skulderen". Er ikke syk, er gravid..blablabla....*bullshit*

Så kom dagen da jeg ble grå i ansiktet og falt om på jobb. Uprofft? Ja! Kollegaer tok blodtrykket på meg. det var på 60/30 :laughing021 Så lå der på gulvet med beina høyt og fikk saft og følte meg passe dum. Eller rettere sagt F-O-R-F-E-R-D-E-L-I-G dum.

Jepp, så nå er jeg hundre prosent sykemeldt etter diagnose anemi og ekstremt blodtrykssfalltendens,

Deilig!!!! (ikke at jeg har blodtrykksfall altså) Ligger på sofaen og diller med Babymagasiner og spiser bamsemums...Og kvalitetstid med poden :love017 Heeeeeelt til fødselen

Nei, huff for en prestasjon...
Er nå inderlig godt det ikke gikk verre enn hva det faktisk gjorde (hvis man ser bort ifra sjokk-lignende tilstander hos deg da...)

Sleng beina på bordet du! Du har så sannelig gjort deg fortjent til det!

Haha, må bare le av måten du får fremstilt det på .P Godt du tar det med godt mot og nyyyyt bamsemumsen og sofaen nå! Det har du fortjent :D

Nyt hvile, sjokolade og kos! Tydeligvis på høy tid.....

Herlighet,måtte flire litt for måten du forteller det på..
Hvil deg godt og rug godt og vel nå fremover :D

Uff,det var ikke en god dag på jobben nei ;)

Slappe av og kose deg frem til fødsel nå da :)

Uffameg, er viktig å huske å sette en grense et sted. Jeg ble også sykmeldt i går faktisk, 40%. Hadde så fint mål om å klare å jobbe fullt fram til slutten, men det gikk visst ikke samme hva hjernen min synser og mener..

Skulle satt foten ned dagen jeg ble gravid...gå rundt og spy til norgesmedalje på jobb på den måten ser for dumt ut. Pasientene kan tro jeg er kvalm pga dem..? -En vet aldri.
Nei NUH kan urkvinne-syndromet og helsevesenet ta seg en bolle....*velfortjent pause* Halleluja

Oi Oi! Koooos deg på sofaen de siste ukene, vell fortjent!! :) Kjenner meg godt igjen i "snillpike-aldribortefrajobb" syndromet...Lett å gå på en smell!

Hvil deg med god samvittighet, det høres ut for at det var høyst på tide!

Huff! Høres ikke bra ut. Høres ut som det er på tide og slappe av litt og nyte resten av tiden. :) du kommer deg nok fort nok i aktivitet igjen ;)

Må innrømme at jeg ble litt misunnelig på sofaen og magasinene...

Her venter eksamenslesing til beg av juni, og så en mnd sommerjobb. Har virkelig lyst å gjennomføre begge deler, men er forberedt på at det blir hardt. Første studierelevante sommerjobb, så det blir superspennende. Håper bare det blir mer spennende enn slitsomt...

60 over 30? Det hørtes ikke helt sunt ut akkurat! Fint at du nå har fått hjelp til å nyte resten av svangerskapet med hvilepuls :) Hvordan går det med kommende storebror og forventningene hans? Fikk du snudd den negative trenden fra for etpar måneder tilbake?

Jeg var også til legen i dag, føler meg i super form, men fikk streng beskjed om å ta det med ro! Men av motsatt grunn som deg. Blodtrykket mitt var altfor høyt med tanke på det det pleier å være.. Ligger normalt på 110/70, nå var det på 152/98.. Er ikke helt meg å ligge på sofaen og bare ta det med ro, men må man så må man ;)

Back
Topp