Sykemeldt? (Mai)

Er du sykemeldt?

• 100% sykemeldt

Votes: 14 24,1%
  • 70-90% sykemeldt

Votes: 2 3,4%
  • 40-60% sykemeldt

Votes: 13 22,4%
  • 10-30% sykemeldt

Votes: 2 3,4%
  • 0% sykemeldt, men burde kanskje/vurderer det

• 0% sykemeldt og det går fint

• Jobber ikke/ikke relevant

Votes: 1 1,7%

• Antall som har svart
    58
Vært ganske god (i bekkenet) siste ukene så foreløpig går det fint helt uten sykemelding. Håper å kunne fortsette slik lengst mulig. Sover ellers godt og har lite plager utenom bekkenet.

100% sykmeldt
Føler jeg lever i en sirkel som gjør at jeg ikke blir i bedre form før babyen er her.
Sover lite, lite søvn gjør meg kvalmere, kvalmen gjør at jeg ikke spiser, det at jeg ikke spiser gjør at jeg mangler energi, mangel på energi får meg til å ligge på sofaen hele dagen og det å ligge på sofaen hele dagen gjør at jeg ikke sovner til kvelden som igjen fører til lite søvn.. Så her prøver jeg å spare mest mulig energi om dagene til å bruke med storesøster når hun kommer hjem fra bhg.

100% sykmeldt
Føler jeg lever i en sirkel som gjør at jeg ikke blir i bedre form før babyen er her.
Sover lite, lite søvn gjør meg kvalmere, kvalmen gjør at jeg ikke spiser, det at jeg ikke spiser gjør at jeg mangler energi, mangel på energi får meg til å ligge på sofaen hele dagen og det å ligge på sofaen hele dagen gjør at jeg ikke sovner til kvelden som igjen fører til lite søvn.. Så her prøver jeg å spare mest mulig energi om dagene til å bruke med storesøster når hun kommer hjem fra bhg.
Helt likt her, 100% sm, og har begynt å innse at jeg nok ikke blir noe bedre før fødselen. Sparer energien til tiden mellom barnehageslutt og legging :Heartred

Helt likt her, 100% sm, og har begynt å innse at jeg nok ikke blir noe bedre før fødselen. Sparer energien til tiden mellom barnehageslutt og legging :Heartred
Har det likt som dere. 100% sykemeldt og prøver å hvile så mye som mulig på dagen så jeg kan hente i barnehagen og leke/legge/bidra på ettermiddagen.

Jobber 80 %, 20 % svangerskapspenger, primært grunnet at jeg har langvakter og senvakter / springskift (sykepleier). Merker dog jeg begynner å bli mer sliten. Trøtt på dagtid. Trener en del, men er det jeg føler gir meg noe om dagen og holder meg oppe, ellers tror jeg det hadde vært verre for meg. Også mentalt. Jobben blir kun noe jeg må. Vet ikke om jeg orker 80 % frem til sen ferie.. (uke 29/30/31).

Jobba 100% frem til 1,5 uke siden. Nå 50% i de to ukene mannen er borte, men snakka med jordmor i dag og hun anbefalte meg å ikke gå tilbake til mer enn 70%. Det tror jeg hun har rett i.. Er så trøtt.. :confused:

Back
Topp