Sykemeldt....IGJEN.....

anjet

Forelsket i forumet
og det er noe jeg absolutt ikke liker. Jeg liker ikke at kroppen ikke takler dette bedre...jeg så for meg ett fantastisk og smertefritt svangerskap, skal ihvertfall ikke stå på "tankens kraft" her, men neida, kroppen hadde andre planer...først kvalme i 3 og en halv måned...så nå bekkenløsning...Hadde akkurat rukket å starte i 100 % stilling igjen i romjula og januar, men på fredag måtte jeg innse at dette ikke gikk. Har vært vondt en stund, og nå måtte jeg bare innse det. Heldigvis er jeg kun 50 % sykmeldt ( 50 % friskmeldt, jippi ) . Håper jeg klarer å holde det i sjakk , sånn at jeg kan jobbe resten av svangerskapet.

Skal på BEKKOPP kurs i morgen på ringerike sykehus, noen som har erfaring med ett sånt kurs?
Flere som er plaga med bekkenløsning? Tar imot alt av tips og råd....

Hilsen fortvila jente som er LEI av å være sykmeldt....

Jepp, bekkenløsning her i gården og. Hadde det sist og, fra uke 10 i svangerskapet. Denne gangen kom bekkenløsningen i uke 13.

Jeg har god erfaring med fysioterapi og yoga til å holde bekkenløsningen i sjakk. Om natta sover jeg med 1-2 puter mellom beina (i fosterstilling) og i sofaen ligger jeg mest mulig rettet den retningen jeg ser, med en pute under knærne. Ikke kryss beina, unngå trapper.

Inegn bekkenløsning her, men her er det blodtrykket som tuller. Begynte å gråte når jeg ble sykemeldt i dag :p

Sykemeldt hær også, men d e fordi ej mest sannsynlig he en meniskskade i et kne og d får ej ik gjort nokke me før etter fødselen! Så no e ej 60% sykemeldt! Så får vi sjå kor lenge d går!

Back
Topp