Andre barn på vei
Glad i forumet
Ja i dag ble jeg sykemeldt 100 % i 3 uker. Har jobbet 50% etter ferien. Jobber i barnehage og nå kjente jeg at 14 barn i alder 0-3 er litt for mye for meg, når jeg kommer hjem til en i samme alder hehe Svangerskap er aldri like nei! Skal si det er forskjell fra første til andre mann for meg.. Det er forferdelig for samvittigheten min at jeg ikke kan jobbe men samtidig er det viktig å ta vare på seg selv og den lille. Til og med sjefen sa jeg skulle ta det med ro og slappe av. Det hjelper i alle fall på samvittigheten min. :)
Jeg sliter med fibromyalgi og i dette svangerskapet vil den ikke bli bra, slik den ble sist og det tar på. Håper jeg kommer meg litt, slik at jeg kan jobbe litt til før jeg må evt. sykemeldes igjen.
Hvordan er det for dere? Er formen på topp eller er det andre som er sykemeldte nå?
Jeg sliter med fibromyalgi og i dette svangerskapet vil den ikke bli bra, slik den ble sist og det tar på. Håper jeg kommer meg litt, slik at jeg kan jobbe litt til før jeg må evt. sykemeldes igjen.
Hvordan er det for dere? Er formen på topp eller er det andre som er sykemeldte nå?