Sykemeldt- hva gjør dere?

Lurer på det samme:) Er i min første uke av full sykemelding ut svangerskapet, og det føles nesten håpløst. Jeg blir så sløv av å ikke ha noe å gjøre, sover jeg lenge går hele dagen til å være "hungover" og sliten, mens står jeg opp tidlig må jeg allikavel ta en hvil midt på dagen. Jeg prøver å strikke en del, sy, ta alt av småting som må gjøres hjemme, gå tur eller trene, men det blir veldig ensidig :hungover: Kanskje det blir litt bedre etterhvert, når jeg godtar situasjonen litt mer? Vanskelig å godta at man trenger å hvile og ta det med ro:sorry:
Tar gjerne i mot tips :)

Står opp, spiser frokost, leverer i bhg sånn i 9-9:30 tiden, evt. handler eller gjør andre ærend, rydder litt hjemme, spiser lunsj, går en tur med hunden, slapper av/ser serie/strikker/sover, lager middag også henter jeg i bhg kl 15 ca :)

Edit: jeg er forresten gradert sykemeldt så er på jobb 1-3 dager i uken :) synes dagene går fort jeg!

Edit 2: Kom også på at sykemelding nå med et barn fra før vs første svangerskap er noe helt annet! Var livredd for å bli sykemeldt igjen fordi jeg kjedet meg så enormt sist, men denne gangen er det bare deilig!!

Last edited:
50% sykemeldt med 2 barn på 3.5 år. Står opp tidlig og leverer i barnehagen. Spiser frokost og jobber noen timer. Spiser god lunsj. Har et par prosjekter jeg jobber med: 1) sortere og rydde alt babytøy og babyutstyr, 2) lage ferdig en fotobok. Når jeg har tid og ork går jeg en tur ute eller prøver å trene litt styrke på loftet (blir minimalt med det siste da).

Er sykemeldt 50 %. Når jeg har fri slapper jeg av og gjør alt jeg ikke rekker ellers i løpet av dagen. Rydde kjøkken, klesvask, rydde hus, går tur/ ski... Blir ikke arbeidsledig, og jeg jobber så mye saktere enn vanlig at dagene går fort

Back
Topp