Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Lurer på det samme Er i min første uke av full sykemelding ut svangerskapet, og det føles nesten håpløst. Jeg blir så sløv av å ikke ha noe å gjøre, sover jeg lenge går hele dagen til å være "hungover" og sliten, mens står jeg opp tidlig må jeg allikavel ta en hvil midt på dagen. Jeg prøver å strikke en del, sy, ta alt av småting som må gjøres hjemme, gå tur eller trene, men det blir veldig ensidig Kanskje det blir litt bedre etterhvert, når jeg godtar situasjonen litt mer? Vanskelig å godta at man trenger å hvile og ta det med ro
Tar gjerne i mot tips
Står opp, spiser frokost, leverer i bhg sånn i 9-9:30 tiden, evt. handler eller gjør andre ærend, rydder litt hjemme, spiser lunsj, går en tur med hunden, slapper av/ser serie/strikker/sover, lager middag også henter jeg i bhg kl 15 ca
Edit: jeg er forresten gradert sykemeldt så er på jobb 1-3 dager i uken synes dagene går fort jeg!
Edit 2: Kom også på at sykemelding nå med et barn fra før vs første svangerskap er noe helt annet! Var livredd for å bli sykemeldt igjen fordi jeg kjedet meg så enormt sist, men denne gangen er det bare deilig!!
50% sykemeldt med 2 barn på 3.5 år. Står opp tidlig og leverer i barnehagen. Spiser frokost og jobber noen timer. Spiser god lunsj. Har et par prosjekter jeg jobber med: 1) sortere og rydde alt babytøy og babyutstyr, 2) lage ferdig en fotobok. Når jeg har tid og ork går jeg en tur ute eller prøver å trene litt styrke på loftet (blir minimalt med det siste da).
Er sykemeldt 50 %. Når jeg har fri slapper jeg av og gjør alt jeg ikke rekker ellers i løpet av dagen. Rydde kjøkken, klesvask, rydde hus, går tur/ ski... Blir ikke arbeidsledig, og jeg jobber så mye saktere enn vanlig at dagene går fort