Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Det var en lettelse...[:D] Føler meg tryggere med gynekologen min enn med legen min. Har dårlig erfaring med legen min fra sist graviditet. Jeg ble ikke tatt på alvor da jeg merket at noe var galt...
Ang ticker, så gå på testforumet. Der står det en oppskrift på ticker. Jeg fikk det til ved hjelp fra denne. Men skriv at du er to dager lengre på vei enn det du egentlig er. Da får du rett dag på ticker. Klem
kun lege eller gyn. som kan skrive ut sykemelding...jordmor kan ikke gjøre det..
Hvis legen din ikke tar deg på alvor så skal du bare si det til gyn. din så hjelper han/hun deg sikkert[:)]
Men ettersom jeg har skjønt, kan jordmor skrive en anbefaling som du kan formidle videre til legen din, slik at legen da skriver ut sykmelding.
Jordmoren til søstra mi gjorde det slik. Og søstra mi bare leverte den på legekontoret og fikk sykemelding uten å se legen. Kommer nok veldig an på både lege og jordmor, men mange leger stoler nok på jordmødrene! Det er jo tross alt dette de driver med..