Sykemelding?

lita_23

Elsker forumet
Jeg er så kvalm nå om dagen og spyr og spyr. Sliter med å komme meg til jobb i tide pga dette, og når jeg kommer til jobb og skal stelle brukerne mine så må jeg gå å spy igjen.. Orker ikke det der jeg, blir helt utslitt av det..
Tror dere jeg får sykemelding pga kvalmen? [:'(]

Ja det får du[:)]  Ring legen din i morgen og ring jobben å sei du er sjuk. Du må tenke på deg sjølv og den lille[:)]

Skulle vært på jobb i dag, men etter å ha kastet opp 2 ganger innen klokka var 7 ringte jeg å sa jeg ikke kom.. Blææ.. Slitsomt.. Får dårlig samvittighet i forhold til jobben å..... [:(]

Ring til legen du[:)] kan ikke gå rundt og ha det sånn!!!! da er det bedre å være sykemeldt litt - få hvilt ut og komt over kvalmen -- og så kunne gjøre en god jobb igjen når du er tilbake på jobb[:)]

ORIGINAL: Amaryllis

Ring til legen du[:)] kan ikke gå rundt og ha det sånn!!!! da er det bedre å være sykemeldt litt - få hvilt ut og komt over kvalmen -- og så kunne gjøre en god jobb igjen når du er tilbake på jobb[:)]

Signerer[:)] Og ingen grunn til dårleg samvit, du gror menneske no veit du og det er tungt. Dei samanligner det med å klatre opp Himalaya[:)][:)]

får nok bare ringe i morgen ja...
Klatre opp himalaya faktisk.. hehe [:)]

Jag är också sykemeldt. Har legat i en uke och får inte i mig mat. Och får man inte i sig mat, blir man mer dålig....Men man har ju nå gott å se frem emot! Så vi får hålla ut!

Men klart du ska få sykemelding!

får i meg mat men ikke før langt utover dagen.... Vi får holde ut ja! [:)]

Huff ja, hørtes absolutt ut som en sykemelding! Og kvalmen går jo forhåpentligvis over snart[:)] Dårlig samvittighet ovenfor jobben skal du ikke ha, selv om jeg forstår at det er tøft å bli sykemeldt... Du får være hjemme og pleie deg selv (og toaettskåla)[:D]

God bedring!

ORIGINAL: lita_22

Jeg er så kvalm nå om dagen og spyr og spyr. Sliter med å komme meg til jobb i tide pga dette, og når jeg kommer til jobb og skal stelle brukerne mine så må jeg gå å spy igjen.. Orker ikke det der jeg, blir helt utslitt av det..
Tror dere jeg får sykemelding pga kvalmen? [:'(]

Det fikk jeg uten problemer iallefall[:D] Det går nok bra

ORIGINAL: Serene

Hvorfor skal du får dårlig samvittighet fordi du er dårlig?
nei slutt med det! det fikk jeg streng beskjed om av legen min..
plei deg selv og vær hjemme med god samvittighet [:)]

godbedring [:)]
[/quote

takk for det alle:-) ringer i morgen, håper det går bra.. Da skal jeg slappe av og komme til hektene igjen..

var hos legen i går.. [:)] Ble sykemeldt i 2 uker.. og om 2 uker har jeg 3 ukers ferie. Så da er det 5 uker med fri, satse på jeg er i bedre form da[:D]

Det var bra..

Nå må du bare slappe av og ta vare på deg selv. Så satser vi på at formen din er bedre om 5 uker [:)]

Jepp det får du, ta kontakt med legen så ordner det seg tenker jeg.
Lykketil [:D]

skjønner gått d der me å ringe lege å dårli samvittihet ovenfor arbeid.. jeg var åss legen på mandag synes egentli det var rart hun ikke sykemeldte meg, sa hvordan jeg hadde det med kvalme, blødninger å stress på jobben.. Men fikk ingen sykemld. skal på første svangerskapskontroll på tirsdag åss en annen lege får håpe d går bedre å at han sykemelder meg, føler jeg trenger å slappe av å få litt ro rundt dette store som skjer med kroppen..

så VI skal ikke ha dårli samvettihet for jobben.. Vi har faktisk en go grunn..

såå braa! håper kvalmen har gitt seg litt til ferien begynner da [:)] hjelper sikkert å slappe av litt og [:)]

Har ikke spydd enda jeg etter at jeg slapp presset.. Nå setter jeg meg bare ned å tar det helt med ro når jeg kjenner jeg blir kvalm.. da gir det seg[:D] deilig å ikke ha spydd på 2 dager [:D]

Back
Topp