Sykemelding

Nilli88

Betatt av forumet
✨️Julestjernene2023✨️
Hei. Dere som er sykemeldt 100% nå. Blir dere sykemeldt litt om gangen eller er dere sykemeldt frem til permisjon? Hva er vanlig?
Jeg venter tvillinger og er i uke 26 nå og har denne uken blitt sykemeldt 100% igjen. Men fikk bare to uker nå. Og da vet jeg ikke om arb.giver kan få inn vikar for meg slik jeg har forstått det. Jeg vet jo at jeg ikke skal tilbake igjen i jobb om to uker. Jeg blir jo ikke bedre i formen etter ukene som går liksom :dead:
 
Hei. Dere som er sykemeldt 100% nå. Blir dere sykemeldt litt om gangen eller er dere sykemeldt frem til permisjon? Hva er vanlig?
Jeg venter tvillinger og er i uke 26 nå og har denne uken blitt sykemeldt 100% igjen. Men fikk bare to uker nå. Og da vet jeg ikke om arb.giver kan få inn vikar for meg slik jeg har forstått det. Jeg vet jo at jeg ikke skal tilbake igjen i jobb om to uker. Jeg blir jo ikke bedre i formen etter ukene som går liksom :dead:
Det er vanlig å begynne sånn med 14 og 14 dager for så å øke til kanskje 3 uker om gangen og en mnd om gangen etter det. Er noen regler på det der som ikke jeg vet helt:p men ja. Sykemeldingen blir forlenget om du trenger det;) sikkert helt frem til perm
 
Det er vanlig å begynne sånn med 14 og 14 dager for så å øke til kanskje 3 uker om gangen og en mnd om gangen etter det. Er noen regler på det der som ikke jeg vet helt:p men ja. Sykemeldingen blir forlenget om du trenger det;) sikkert helt frem til perm
Regnet egentlig med det. Det går kanskje ikke an å sykemelde helt frem til termin uansett. :happy:
 
Sniker. I mitt forrige svangerskap ble jeg sykemeldt til permisjonen begynte da det var 5,5 uke igjen. Ellers var det 3-4 uker om gangen
 
Ble sykemeldt 1 mnd i slengen, men det var aldri snakk om at jeg skulle tilbake til jobb, men ble gjort sånn pga at man skal ha oppfølging av legen under sykemeldingen
 
Jeg har vært sykemeldt av både %-vis og 100% siden Apr. - Mai., 100% fra 28. Juni, har fått 1 mnd til 5 uker om gangen, men etter at jeg ble helt sykemeldt i juni, så ga jeg beskjed til arbeidsgiver om at jeg ikke kom tilbake før etter permisjon, så de hadde forutsigbarhet. Men så skal det også sies at jeg fra 26. sept ikke lenger var sykemeldt fra 28. juni pga svangerskapspenger, da jeg jobber som bussjåfør og det et fare for forplantningsskader, så de sykedagene fra den datoen og ut får jeg tilbake, så jeg har ettr permisjonen :D
 
Back
Topp