Sykemelding

Angie

Forelsket i forumet
Marshmallows2021
Marsboerne 2023
Er det noen som har fått sykemelding? Jeg skal ikke det fordi jeg er i ulønnet perm ( det var gjennomtenkt:)) men jeg er så uten energi at jeg ikke kan forestille meg å være i jobb nå. Skjønner at slitenhet i graviditet er ikke grunnlag for sm men samtidig skjønner ikke det. Og jeg kaster ikke opp en gang! Så er klar over det at mange føler seg verre.
 
Jeg er 50% sykmeldt. Jeg fikk også korona da, oppå det hele. Men graviditeten min regnes som risikosvangerskap, og jeg har en del uro knyttet til det pga. å ha mista tidligere, så legen min sykmeldte meg frem til ferien min :happy:
 
Jeg er sykmeldt 100%, utslitt fra butikkjobb, så vipps graviď. Har en veldig snill og forståelsesfull lege heldigvis. Innbiller meg at jeg mistet sist pga stress. Corona start, mannen på utenlandsreise alene, karantene når han kom hjem... stresset veldig
 
Jeg er ikke sykemeldt, men har vært på sommerferie (med vilje) siden innsett (ivf) og starter opp igjen midt i august. Da er jeg 10/11 uker på vei.
Og håper på å være i god form da, fordi jeg skal jobbe ca 110% frem til vinterferien. :nailbiting:
 
Er sykemeldt 50% er utrolig trøtt og veldig kvalm mye av dagen. Jobber i konditori/bakeri med mye matlukter og andre lukter. Og jeg jobber med fløtevarer mye av tiden som jeg nå brekker meg av tanken på å røre :hungover: håper det gir seg litt etter uke 12.
 
Er ikke sykemeldt enda, og har nå ferie frem til august. Forrige svangerskap klarte jeg å jobbe frem til uke 20, men hadde hjemmekontor på slutten og rom for mer fleksibilitet enn det jeg får denne gangen. Den gangen var det bekkenet som ble for vondt.
Er spent på hvordan det blir denne gangen, da dette er riskiosvangerskap pga alvorlig svangerskapsforgiftning og prematur fødsel sist, men har ikke vært hos legen enda.
 
Back
Topp