Sykemelding

Koalabjørn

Forumet er livet
Marshmallows 2022
Stjerneskuddene 2024
✨Juniverse 2026✨
♡ Babymais2026 ♡
Er det noen som har blitt sykemeldt grunnet kvalme? Jeg er så utrolig kvalm så jeg har ikke sjans til å være på jobb. Kaster opp mange ganger i løpet dagen. Er også så kvalm resten av tiden at jeg nesten ikke orker å gjøre noen ting. Alt av strikking er lagt til siden for det blir jeg kvalm av. :depressed:

Er det noen som har blitt sykemeldt grunnet kvalme? Jeg er så utrolig kvalm så jeg har ikke sjans til å være på jobb. Kaster opp mange ganger i løpet dagen. Er også så kvalm resten av tiden at jeg nesten ikke orker å gjøre noen ting. Alt av strikking er lagt til siden for det blir jeg kvalm av. :depressed:

Jeg ble 50% sykemeldt i forrige svangerskap. Mener å huske at jeg var det i ca 1,5 mnd. Fastlegen min ville heller sykemelde enn å skrive ut kvalmestillende:confused005 hovedgrunn til at jeg ikke ble 100% var at jeg har arbeidsoppgaver som jeg styrer selv når jeg skal gjøre i 50% og 50% som innebærer konsultasjoner. Det var konsultasjoner som ble vanskelig å gjennomføre når jeg kunne kaste opp når som helst. Heldigvis ga det seg rundt uke 19 for meg

Så trasig.. har ikke erfaring med det selv, men ville tatt kontakt med legen. Er bedre å være delvis sykemeldt litt, enn å slite seg helt ut. Skal jo ha overskudd til livet utenom jobb også! Og kanskje legen har noe som kan hjelpe mot kvalmen også?:)

Så trasig.. har ikke erfaring med det selv, men ville tatt kontakt med legen. Er bedre å være delvis sykemeldt litt, enn å slite seg helt ut. Skal jo ha overskudd til livet utenom jobb også! Og kanskje legen har noe som kan hjelpe mot kvalmen også?:)

Var hos legen I dag og fikk afipran :happy: fikk i tillegg sykemelding, for jeg var såpass dehydrert og redusert allerede at jeg ikke burde være på jobb.

• Liker
Reactions: FST
Back
Topp