Sykemelding?

Så deilig! Jeg vil helst fortelle det til besteforeldrene først. Veldig glad i sjefen min, men han er ikke den aller beste til å holde på hemmeligheter, hehe...

Ja, like greit å få det overstått :)
Ikke god til å holde på hemmeligheter? Han har da taushetsplikt han må forholde seg til o_O

Ja, like greit å få det overstått :)
Ikke god til å holde på hemmeligheter? Han har da taushetsplikt han må forholde seg til o_O
Joda, men du vet åssen det kan være på arbeidsplasser der mange er gode venner... Det blir fort sånn: «åh, dette må du ikke si til noen, men...» Vi har hatt så mange svangerskapspermisjoner hos oss de siste åra og... Synes nesten synd på ham. Venter til 12 uker, eller hvertfall til 9, når besteforeldre er i loopen.

Joda, men du vet åssen det kan være på arbeidsplasser der mange er gode venner... Det blir fort sånn: «åh, dette må du ikke si til noen, men...» Vi har hatt så mange svangerskapspermisjoner hos oss de siste åra og... Synes nesten synd på ham. Venter til 12 uker, eller hvertfall til 9, når besteforeldre er i loopen.

Okei :)

Så fint at legen sier det :) Håper på forståelse her også, og det får jeg sikkert.. jeg bare syns det er fryktelig ubehagelig..
Det er mulighet for e konsultasjon står det, vet ikke hvordan det fungerer. Det står ikke noe informasjon, når jeg trykker inn må jeg logge inn med bank id. Så turte jeg ikke gå lenger, burde stått informasjon om hvordan det fungerer...
Er sikkert lurt å bestille en time ja. Jeg tar alt på e-konsultasjon nå, men det er etter avtale med legen. Jeg har bare møtt ho en gang da. :hilarious: Håper du får time raskt og at du har en forståelsesfull lege. :Heartred

Er sikkert lurt å bestille en time ja. Jeg tar alt på e-konsultasjon nå, men det er etter avtale med legen. Jeg har bare møtt ho en gang da. :hilarious: Håper du får time raskt og at du har en forståelsesfull lege. :Heartred

Kunne ta det på e konsultasjon, men det virker ikke hos meg :arghh::arghh::arghh:
Blir på telefon i morgen heller..

Kunne ta det på e konsultasjon, men det virker ikke hos meg :arghh::arghh::arghh:
Blir på telefon i morgen heller..
Det er jo typisk!! :shifty: Det kan jo sikkert bli bra det også? Da slipper du kanskje å innom legekontoret. :happy:

Det er jo typisk!! :shifty: Det kan jo sikkert bli bra det også? Da slipper du kanskje å innom legekontoret. :happy:

Ja, de vil ikke ha noen innom med mindre man må undersøkes. Og hun kan jo ikke undersøke fysisk om jeg er kvalm, så da holder det nok med en telefon. Deilig å slippe å dra ut..

Ja, de vil ikke ha noen innom med mindre man må undersøkes. Og hun kan jo ikke undersøke fysisk om jeg er kvalm, så da holder det nok med en telefon. Deilig å slippe å dra ut..
Håper legen forstår deg og at du får sykemelding. Er sikkert lurt å fylle ut/se på SUKK-S skjema før timen. Det fikk jeg beskjed om av legen min.

Håper legen forstår deg og at du får sykemelding. Er sikkert lurt å fylle ut/se på SUKK-S skjema før timen. Det fikk jeg beskjed om av legen min.

Hmm, hva er det for noe?

Sniker fra august :D

Håper legetimen har gått fint. Skjønner deg kjempe godt, og er ikke så gøy å be om sykemelding :shifty: når jeg ble gravid i fjor slo kvalmen for fullt ut i begynnelsen av desember og jeg har aldri vært så dårlig før :hungover: var sengeliggende i 8 uker i strekk og kastet nesten opp bare jeg byttet liggestilling, helt grusomt :hungover: kvalm døgnet rundt, og fikk så vidt i meg mat. Kastet «bare» opp noen ganger i uken til uke 13-14 ca. Poenget mitt var egentlig at jeg var så dårlig at jeg ikke klarte å ha dårlig samvittighet fordi jeg var helt ødelagt. Måtte jo nesten ha hjelp for å komme meg på do og klarte nesten ikke dusje, ble så dårlig :hungover: har jobbet i samme bedrift i mange år, men fikk ny stilling og ny avdeling i høst så synes jo det var veldig ubehagelig å bli sykemeldt etter et par måneder, så det endte med at jeg forteltet ny sjefen om at jeg var gravid! :eek::D

Back
Topp