Sykemelding

Cjj94

Flørter med forumet
Hei. Var hos legen etter jobb idag (litt over kl 15) og fikk ei sykemelding. Den har fortsatt ikke kommet. Noen som har opplevd at det tar så lang tid? (Digital sykemelding)
Har et håp om at den er inne til imorgen så jeg slipper å måtte ringe legesenteret å høre hva som har skjedd, men synes det er rart den ikke har kommet allerede...

Funnet mine med en gang på nav siden. Skulle. Ikke tro klokkeslettet hadde noe å. Si men vet jo aldri..

Mine har kommet med en gang etter, opplevde en gang at den ikke kom. Måtte da ringe til legen å gi beskjed for da måtte han sende den på ny. Om den ikke har kommet i morgen så må du nesten ringe de:-)

Min kom digitalt nesten før jeg hadde gått ut døra fra legekontoret. Ville ringt imorgen formiddag dersom den ikke har kommet innen det.

Takk for svar. Da er det vel lite sannsynlig at den kommer i heletatt. Får ringe å prøve på nytt da :)

Min erfaring er at når klokken er så mye, så kommer sykemeldingen elektronisk dagen etter :)
Har skjedd meg flere ganger:)

Hos meg har den kommet med en gang etter legetimen, men samboeren min opplevde at den ikke kom før neste dag :)

Back
Topp