Sykemelding

Lillekoala

Forelsket i forumet
jeg har vært sykemeldt i 2 uker. Skal egentlig på jobb på mandag. Men vet ikke om jeg klarer. Jobber bare kun mandag i neste uke. Og har ny legetime mandag den 14 DES. Kan jeg bruke egenmelding på den ene dagen da siden resten av uken har jeg fri?
 
Hvis det er IA bedrift så kan du det
Ja tror sykehuset er IA. Har så lyst å prøve å jobbe bare for å se men er sååå sykt dårlig. Får ikke i meg mat eller drikke. Men jobber kun den ene dagen så kunne ha prøvd også heller gå tidlig hjem om jeg ikke klarer det. For skal til legen den 14 og da kan jeg si at jeg har forsøkt å jobbe
 
Ja tror sykehuset er IA. Har så lyst å prøve å jobbe bare for å se men er sååå sykt dårlig. Får ikke i meg mat eller drikke. Men jobber kun den ene dagen så kunne ha prøvd også heller gå tidlig hjem om jeg ikke klarer det. For skal til legen den 14 og da kan jeg si at jeg har forsøkt å jobbe

Det er de vettu :) skjønner du vil prøve men er det mest for samvittigheten kanskje?
 
Da syntes jeg ikke du skal presse deg ❤️
Jeg skal jo også reise på torsdag til Paris så føler at jeg burde klare en dag men er så dårlig så derfor jeg føler jeg må gå...ellers hadde det ikke vært noe men føler litt på akkurat det. Jeg klarer jo så vidt å stå oppreist i mer enn 10 min for blir svimmel og dårlig...
 
Jeg skal jo også reise på torsdag til Paris så føler at jeg burde klare en dag men er så dårlig så derfor jeg føler jeg må gå...ellers hadde det ikke vært noe men føler litt på akkurat det. Jeg klarer jo så vidt å stå oppreist i mer enn 10 min for blir svimmel og dårlig...

Jeg skjønner det. Men du har ikke noe på jobb og gjøre ❤️
 
Enig med Emiliemor! Bli hjemme :) du er ikke til hjelp for noen når du er så dårlig, og du ender bare med å slite deg ut...ikke verd det! ;)
 
Dere er så gode og støttende. Trenger bekreftelse på at jeg ikke gjør noe galt. Vil liksom gjøre alt rett for alle men noen ganger strekker man ikke til...
 
Du kan ikke bruke egenmelding rett etter sykemelding nei, det må gå minimum 16 dager (arbeidsgiverperioden) før du kan benytte egenmelding. Ring legekontoret i morgen tidlig og få forlenget sykemeldingingen din :)
 
Back
Topp