Sykemelding?

Sagas mamma

Flørter med forumet
Jeg har egentlig ikke lyst til å sykemelde meg. Men jeg orker bare jobb, spise og sove. Ser at mannen min begynner å bli sliten. Han er i permisjon med jenta vår og når jeg kommer hjem, så orker jeg nesten ikke å gjøre noe med ho. Men så lenge jeg klarer å jobbe, så synes jeg det er feil å ta sykemelding. Legen min har sagt at hun kan sykemelde meg.
 
For mannen din sin skyld og ikke minst datteren så kunne du vel m fordel gjort det? :) ingen som tjener på at mor er dårlig og ikke orker noenting. Familie før jobb spør du meg <3
 
Jeg er 30% sykemeldt. Kunne ikke klart oss som familie ellers, uten å blitt utslitte alle sammen.
 
Jeg ble også sykemeldt på det grunnlaget i forrige svangerskap. Orket akkurat å gå på jobb, når jeg kom hjem var jeg så sliten at jeg gikk å la meg.
 
Tenkt det samme selv...er så sliten etter jobb.Jobber 100 prosen, med ofte høyt tempo.Mye svimmel og uggen på jobb,men blir usikker på hva jeg skal gjøre :/
 
Ta en delvis sykemelding :)
Eventuelt helt i noen uker, og kom mer opplagt tilbake på jobb og familie når trøttheten letter :)
 
Ta ut sykemelding med god samvittighet du. Det er ikke "å klare å jobbe", når du tar ut all energi der og ikke har noe igjen til familien ♡♡♡
 
Takk for mange fine svar. Har bare så dårlig samvittighet ovenfor jobben, når jeg har blitt gravid rett etter å ha startet her. Men da prøver jeg å roe ned litt en periode. Så kan jeg starte for fullt igjen etterhvert.
 
Back
Topp