Sykemelding

# one million #

Glad i forumet
Hvor lenge var dere sykemeldt etter uttak ? Og hvor lenge hadde dere vondt?

Jeg er sykemeldt tilogmed imorgen, uttak onsdag! Har fortsatt vondt når jeg beveger meg, går langsomt når jeg skal gå noen plass! UL idag før innsett var eggposene rimelig fyllt med veske etter uttaket.. Skulle bare dra til lege på mandag om jeg trengte forlenga sykemelding

Har ikke vært sykemeldt noen av gangene, så har vært heldig :-) men hvis du har veldig vondt enda og ikke helt klarer gå normalt ville jeg jo bedt om noen dager til :-)

Jeg var sykmeldt 3 dager første gang men nesten 14 dager nå sist.. Ble lett overstimulert så slet med å gå og d var skikkelig vondt.. Så d tok på syken litt å

Jeg har vært sykmeldt hele rugeperioden de siste forsøkene. Ikke pga. smerter, men tar ingen sjangser med det mest dyrebare jeg har. Etter innsett lever jeg normalt, men uten jobb, stress og trening. Prøver å gjøre mye hyggelige ting:-) Men vi er forskjellige, og må finne vår egen vei. Masse lykke til!

Jeg har vært sykmeldt hele rugeperioden de siste forsøkene. Ikke pga. smerter, men tar ingen sjangser med det mest dyrebare jeg har. Etter innsett lever jeg normalt, men uten jobb, stress og trening. Prøver å gjøre mye hyggelige ting:) Men vi er forskjellige, og må finne vår egen vei. Masse lykke til!
Ja jeg er redd for det mest dyrebare jeg har, har en tung jobb med mye løfting av tunge ting og mue sliting. Jobbet etter fryseforsøket i høst og endte da med kjemisk! Tenker mye på om det var pga jobben ! Har ikke lyst å ta noen sjangser denne gangen egentli. Sjefen vet om prøvingen og forstår meg hvis jeg er sykemeldt. Tenker å sykemelde med til hvertfall blodprøven skal tas den 26.02. Åsså har jeg jo vondt enda etter uttaket

Jeg anbefaler å ha et par dager fri etter testdato.. Har gått på en smell flere ganger ved å gå rett på jobb etter negativ test. Ikke bra! Man bør absolutt ta seg tid til å kjenne på følelsene, og reagere før man går på jobb. Mannen har til og med begynt å tenke på dette ved forsøk. Det er krevende å gå videre etter negative forsøk.

Back
Topp