Jeg jobber som BPA (brukerstyrt personlig assistent for funksjonshemmede). Brukeren min sliter psykisk for øyeblikket og det har pågått en stund der det går utover oss assistentene. Dvs at hun kjefter, skriker, griner, er spydig, frekk, udregelig, respektløs osv. Det blir som oftest konflikter på jobb og jeg er så på randen med mine hormoner at jeg er i ferd med å grine på jobb. Jeg Jar hatt det slik siden starten av desember og jeg prøver å holde meg profesjonell, men det er sannelig ikke lett når jeg ikke har den faglige kompetansen når det kommer til hvordan jeg skal takle jobbsituasjonen.
Mine hormoner løper løps når jeg er gravid og jeg klarer snart ikke å gjøre en god jobb :-( føler at humøret mitt og psyken min blir påvirket av hva som skjer på jobb at jeg vurderer å sykemelde meg. Gruer meg til å gå på jobb og trives svært dårlig.
Vil gjerne høre hva dere mener og syns??
Sent from my Ipad
Mine hormoner løper løps når jeg er gravid og jeg klarer snart ikke å gjøre en god jobb :-( føler at humøret mitt og psyken min blir påvirket av hva som skjer på jobb at jeg vurderer å sykemelde meg. Gruer meg til å gå på jobb og trives svært dårlig.
Vil gjerne høre hva dere mener og syns??
Sent from my Ipad