Sykemelding?

Thecar89

Blir kjent med forumet
Septembermødre <3
Jeg jobber som BPA (brukerstyrt personlig assistent for funksjonshemmede). Brukeren min sliter psykisk for øyeblikket og det har pågått en stund der det går utover oss assistentene. Dvs at hun kjefter, skriker, griner, er spydig, frekk, udregelig, respektløs osv. Det blir som oftest konflikter på jobb og jeg er så på randen med mine hormoner at jeg er i ferd med å grine på jobb. Jeg Jar hatt det slik siden starten av desember og jeg prøver å holde meg profesjonell, men det er sannelig ikke lett når jeg ikke har den faglige kompetansen når det kommer til hvordan jeg skal takle jobbsituasjonen.

Mine hormoner løper løps når jeg er gravid og jeg klarer snart ikke å gjøre en god jobb :-( føler at humøret mitt og psyken min blir påvirket av hva som skjer på jobb at jeg vurderer å sykemelde meg. Gruer meg til å gå på jobb og trives svært dårlig.

Vil gjerne høre hva dere mener og syns??

Sent from my Ipad

Jeg synes du skal ta en prat med sjefen din:-) det er ikke rettferdig for brukeren hvis du føler du ikke gjør en god jobb. Og du må tenke på deg selv:-) er lenge til september. .
Jobber selv som bpa og vet at det kan være veldig krevende. . Lykke til :-) ta vare på helsa di:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Sniker fra mars;) Jeg ville tatt det opp med fastlegen. Men samtidig høre på jobben om de kan tilrettelegge noe for deg. Man har som regel krav på tilrettelegging, hvertfall hvis det er en IA-bedrift.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er ansatt i kommunen, men foreldrene er arbeidsleder. De gjør ingenting med situasjonen der bruker er psykisk ustabil. Vi har prøvd i flere mnd og de er klar over hvordan arbeidsforholdene er med at bruker behandler oss respektløst, griner, skriker, er frekk og spydig, udreglig ovenfor oss. For øyeblikket er det helt jævlig å komme på jobb, så jeg gruer meg å dra på jobb fordi jeg vet aldri hvordan dagene er på jobb..

Sent from my iPhone using BV Forum

Ville tatt det opp med den ansvarlige i kommunen. Høres ikke ut som noen grei jobb :(

Det har allerede blitt tatt opp med den ansvarlige og han kunne ikke gjøre så mye det vi kunne gjøre var å skrive en skriftelig klage, men det holder vi på med nå. Ellers blir det ikke satt inn noe tiltak foreløpig!

Sent from my iPhone using BV Forum

Ta det med fastlegen din... er forholdene så vanskelige at du ikke har det greit og det er belastende å være gravid der kan sykemelding være løsningen..

Masse lykke til hvertfall.. :)

Back
Topp