Sykemelding....

Prøver på nr 3 <3

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Septemberlykke 2016
Da kjenner jeg at jeg har prøvd lenge nok å jobbe fullt, idag bestiller jeg legetime for å få sykemelding. Klarer ikke fulle arb.dager med denne kvalmen og i tillegg en 2åring hjemme :( tenker ikke å ta full sykemelding, men lurte på om det er noe som heter aktiv sykemelding? Eller tilpasset sykemelding? Hvor man kan jobbe det man orker og rett og slett komme og gå litt når man føler for det? Noen her som har vært borti det eller har det akkurat nå? :)

Jeg mener det går an, men da må vel arbeidsgiver ha mulighet til å tilpasse arbeidstiden din også? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så trist da. Alltid kjedelig når man må kapitulere. Før fantes det vertfall aktiv sykemelding, mne jeg har ikke vært borti dette på mange år nå, så jeg vet rett og slett ikke hvordan ting er nå. Vet det har endret seg en del regler, for her jeg jobber nå har vi fått en del info om sykemeldingsregler (til arbeidsgiver) fra NAV de siste årene, så noe er iallefall endret. Spør legen din. Og god bedring!

Nå jobber jeg som konsulent, 100%, og betalt på timebasis. Har også fleksibel arbeidstid med kjernetiden 9-15. Håper jo det vil gå an å jobbe litt mindre..

Så trist da. Alltid kjedelig når man må kapitulere. Før fantes det vertfall aktiv sykemelding, mne jeg har ikke vært borti dette på mange år nå, så jeg vet rett og slett ikke hvordan ting er nå. Vet det har endret seg en del regler, for her jeg jobber nå har vi fått en del info om sykemeldingsregler (til arbeidsgiver) fra NAV de siste årene, så noe er iallefall endret. Spør legen din. Og god bedring!
Takk for det, skal høre med legen idag ja :)

Da ble det sykemelding på 30% i første omgang, får håpe det er nok til å fungere litt mer i hverdagen.. ;)

Godt at du fikk deg sykmelding! !

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja liten_eller_stor, kjente det var godt ;) og jeg håper MED deg Goldenchild at kvalmen gir seg snart, er slitsomt å gå rundt å være konstant kvalm :( bør kanskje være glad for at jeg ikke spyr, men det er allikevel utrolig slitsomt :-/ God bedring til ALLE som sliter sier jeg bare, uansett grad ;)

lurer på om jeg må ta meg en tur til legen jeg også. Er student, så hjelper jo ikke så mye, men får ihverfall eventuelt gyldig fravær på eksamen, så må jeg ta den igjen senere...
blæ...

Back
Topp