Sykemelding

KMB1990

KMB1990
Sommerfuglene <3
Hvor mange er sykemeldte her nå pga kvalme og trøtthet?
Jeg kommer til å kaste inn håndkle veldig snart kjenner jeg, vurderer å dra til legen i morgen egentlig. Men jeg er stressa med tanke på at jeg fortsatt er i prøvetid på jobb... Huff

Det er jeg :-p håpe det snart kommer seg...jobber tillegg nattevakter og makter det ikke nå.

Jeg er sykemeldt med tilrettelegging. Jeg kommer og dra når jeg vil på jobb ;)

Sykmeldt, men ska prøve meg snart i 50 % igjen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har siste sykemeldingsdag i morgen. Skal til legen i morgen, vet ikke hvordan det blir framover, men håper på 50%....

Sent from my iPhone using BV Forum

Har vært sykemeldt 2 uker.
Skal til legen igjen på tirs. Blir nok hvertfall 2 uker til. Pga kvalme.

Er også i prøvetid. Men sykemelding pga graviditet skal ikkje a noe innvirkning på det.

Sykemeldt 50% i to uker etter å ha starta i nyjobben 02.september... Fremdeles prøvetid, men du kan ikke sparkes med grunnlaget at du er gravid. Jeg ble 100% sykemeldt til neste kontroll fordi jeg ikke får spist og dermed null næring. Veier lite også, så legen vil ha meg noen kg tyngre før jeg får jobbe igjen...

Sykemeldt 50 % til fredag:-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg er akkurat ferdig med 2mnd sykmelding.
Hvordan er det med sykmelding å foreldrepenger? Har man krav på foreldrepenger vist man går sykmeldt??

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg er akkurat ferdig med 2mnd sykmelding.
Hvordan er det med sykmelding å foreldrepenger? Har man krav på foreldrepenger vist man går sykmeldt??

Ut ifra hva jeg vet så teller det til oppsparing av foreldrepenger :)

Har vært sykemeldt 2 uker.
Skal til legen igjen på tirs. Blir nok hvertfall 2 uker til. Pga kvalme.

Er også i prøvetid. Men sykemelding pga graviditet skal ikkje a noe innvirkning på det.

Har du fortalt hvorfor til arbeidsgiver enda?

Jeg tjener mer vist jeg er sykmeldt pga så liten stilling. 13%.
Så får fast lønn av arb.giver å resterende av nav.
Så hadde vert fint om d funker som krav til foreldrepenger

Jobber 130%, men vurderer sterkt å kaste inn håndkleet.. Ikke pga kvalme, men pga blødningene, det tar skikkelig på å gå og være redd..

Jeg har jobbet til nå, men i helga har jeg bare spydd, ikke beholdt noe.. Så i morgen ringer jeg lege og ber om sykemelding til verste kvalmen er over.

Jobber 130%, men vurderer sterkt å kaste inn håndkleet.. Ikke pga kvalme, men pga blødningene, det tar skikkelig på å gå og være redd..

Jeg skjønner godt du ikke vil jobbe når du har blødninger, er jo mange leger som sykemelder og beordrer fullstendig ro. Lykke til!

Sykemeldt fram til 6.november i første rekke. Er ikke noe flink til å holde på maten ennå og pga blødninger så har jeg fått beskjed om å gjøre minst mulig...

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg skal til legen i morgen, for å prate om hva jeg skal gjøre med kvalmen. Det siste jeg ønsker er å bli sykemeldt, så håper han har andre tips å råd enn å slappe av..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp