sykemelding

vAskepott

Elsker forumet
..fikk visst sykemelding av legen i dag. 100% i to uker. Altså frem til neste kontroll. :-/

Grua meg til å fortelle det til sjefene..
Han ene virket skikkelig dreden.. "det er ingen sykdom" Nei. Det er det jo ikke, men når det går utover helsa, jobben og den daglige funksjonen så er det noe annet. Jeg skal jo fungere hjemme også. I tillegg har vi jo en 2åring som krever sitt.
Han ble sikkert bare overrasket over "nyheten". Vi har jo mye å gjør på jobb.. og siden jeg nå blir borte, så blir det mer for han og de andre.
Men men. . Nå er det overstått for denne gang. Vil jo jobbe, så håper korsryggen og bekkenet blir bedre.

Ikke fikk jeg gratulasjoner heller..... :-/

For en merkelig og uhøflig reaksjon. Men ikke tenk på det, det sier mer om han. Du får ha fine dager hjemme, slapp av og ta vare på deg selv :)

Enig med Mamitica! Det sier mer om han enn deg! Ikke kjekt å få en sånn reaksjon, men nå har du i alle fall sykemeldingen, så nå må du prøve å slappe av hjemme og tenke på deg selv de neste ukene!:)

Slenger meg på de over her, og sier at du ikke skal bry deg. De burde heller være litt mer støttende så du får lyst å komme tilbake. Prøv å. Slappe av når du kan :)

Ikke bry deg. Du må ta vare på deg selv, den lille og den andre ungen du har. Kos deg og nyt disse 14 dagene:)

Stygg måte å reagere på! Ja da, jeg skjønner at de tenker på driften i det daglige arbeidet, MEN det må da for pokker gå an å steppe litt tilbake og heller se det fine i at noen skal ha en baby??

Blir sint på dine vegne.

Mange arbeidsgivere som er slik desverre :-/

Jobbe skal man gjøre Resten av livet! Så nå gjeld det å passe på seg sjøl og den lille i kun 9.mnd, er jo bare et øyeblikk i den store sammenheng :) kos deg med frien og husk: verken hybelkaniner eller klæsvask stikker av, de er der når du føle deg bedre til å ordne opp :)

Back
Topp