Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble 100% sm i juni pga bekkenløsning... jobbe i bhg å fikk inga tilrettelegging!
Før d va æ 50% sm fra mars!
Sååå bra for dæ da her va d ikkje nok folk på plass fra juni.. så æ gikk for full maskin de dagan æ jobba.. t sluttva d nok å legen meinte att det gikk ikkje lenger. Hadde nok vært no helt anna om æ kunnd gå på topp!Jobber også i barnehage, men fordi den nye førskolelæreren kunne begynne allerede nå, så går jeg bare oppå det faste personalet: arbeidsoppgaver ila mine fire timer på jobb: skravle litt med kollegaer, hilse på foreldrene og skravle litt med de, veilede (jeg er tross alt hovedansvarlig for alle småbarnsavdelingene) i oppgaver som skal utføres, og så dytte litt på huska. Er så få barn i disse ukene så det er nesten så vi kjeder oss litt men det er hyggelig å være litt på jobb da, føle at jeg er duganes til noe
Sååå bra for dæ da her va d ikkje nok folk på plass fra juni.. så æ gikk for full maskin de dagan æ jobba.. t sluttva d nok å legen meinte att det gikk ikkje lenger. Hadde nok vært no helt anna om æ kunnd gå på topp!
Ja vi har vel egentlig slitt m sykemeldinge å sånn på jobben sia jan-feb... mye vikara å ofte altfor lite folk... derfor æ ble sm så tidlig åsså... va helt utslitt! Å m ei frøken å ta mæ av gikk d kje i lengden. Når juni kom va d bare vikara å mange nye vikara! Da sa legen klart ifra att æ hadde ingenting der å gjøre i en sånn situasjon. Legen har tatt mæ på alvor hele veien.. haar nok sjøl vært litt sta å hadd dårlig samvittighet for ungan på jobben. Men måtte bare innse att æ måtte ta vare på mæ sjølHadde aldri i verden klart det om det ikke var nok folk! I mai var det mye sykdom blandt personale og da gikk jeg jo på en smell l slutt! Godt du har en lege som tar arbeidssituasjonen din på alvor!!! Vi har verdens beste jobb, men noen ganger må man se forbi det og ta seg selv på alvor også!