Sykemelding

Sol & Måne

Forelsket i forumet
Var hos legen å går og fikk forlenget sykemeldingen min til uka etter påske. Veldig glad for det siden jeg fortsatt ikke er i form enda. Er veldig sliten fortsatt og sover dårlig om natta pga bekkenløsning.
Hun skrev en henvisning til vanntrening, og jeg håper jeg får plass så fort som mulig. Gikk på det med eldstemann og det hjalp veldig, med nr 2 var det for lang venteliste så min daværende lege mente det ikke var noe vits i å skrive ut en henvisning :/
Jeg skal også ha B12 sprøyter de neste 4 ukene, 1 i uka. Noen her som har erfaring med B12 sprøyter? Jeg har ikke vært borti det før så jeg håper det hjelper :)

Da jeg jobbet på legekontor satte jeg endel B12 sprøyter, men har aldri prøvd det selv. Har fått utrolig mange positive tilbakemeldinger på dem. Men det er som alt annet..noen har veldig god effekt av dem, mens andre har det ikke. Håper det hjelper for deg! :)

Er selv sykmeldt 50% på grunn av bekkenløsning. Tror at jeg kommer til og vare sykmeldt helle svangerskapet. Men har ingen erfaring med B12 sprøyter. hvorfor skal du ha det egentlig ??

Slik jeg forsto det så skal verdiene være mellom 150 og 600 og ettersom jeg ligger på 155 så var det best at jeg fikk det siden jeg er så inmari trøtt hele tiden.

fikk meg en 100% sykmelding ut neste uke jeg også, har fått så innmari vondt i ankelen, å så er det jo absolutt ingenting de vil gi meg av tabletter siden jeg er gravid, så da må smertene gå over av seg selv, juhuuu!

Håper du får tilbake energien med litt B12 innabords:) tar litt floradix jeg, synes det hjelper mot trøttheta til en viss grad.. :)

Back
Topp