Sykemelding?

kikki^

Betatt av forumet
Oktobermirakler 2013
Gor morgen Jenter! :) - om det er en god morgen da? hihi..
For min del sliter jeg veldig på morgenen.... Svimler som en gaal, kaldsvetter og kvalm. Må bare gå rett på kjøkkenet og prøve å få i meg litt mat, da går ting fort litt bedre.
Men ellers er formen noe skrall.... Mye SLITEN, vondt i hode, svimmel, kvalmebølger.. og vondt i magen. Er så trøtt om dagen at jeg må legge meg i 20 tiden....... Jobber 100% 08-16 og er alene hjemme med jenta (siden mannen er 1mnd borte i slengen)... Skal til legen nå i formiddag for å snakke med han litt fordi jeg har hatt så mye vondt i magen, noe som bekymrer meg litt...
Hva tenker dere, er det feigt å sykmelde seg så tidlig???

Vel.. det må du jo føle an selv kjære deg. Er du dårlig og ikke fungerer skikkelig på jobb så er det jo ikke noe for seg å være på jobb heller. Men jeg sliter mye selv, ikke så mye smerter i magen.. Men veldig trøtt, sykt kvalm på morran (idag måtte jeg ligge i 20 minutt og psyke meg opp..) svimmel hele døgnet og vondt i hodet. Men jeg sykemelder meg ikke evt. før jeg absolutt må. Det er som oftest bare den kneiken jeg må over på morran, så går det ofte helt greit..

men det er jo veldig individuelt fra person til person.. jobber forsåvidt 08-16 jeg også. Uten unntak.. :(

Ja, det er noe med den kneiken der, absolutt :-) Men er jo noe ekstra fordi jeg er alene også.. Har ikke LYST til å sykemelde meg jeg heller, for all del.. Får høre hva legen sier :-) Litt ekkelt med denne vonde magen syns jeg... Får høre om jeg kan få tatt HcG prøver også, for å se om stigningen er ok :)

må nesten si som over at det er jo noe du må kjenne på selv, bare du som kjenner hvordan du har det. jeg har begynt å få veldig vondt i bekkenet nå når jeg er på jobb eller må gjøre en del tunge tak med guttungen og er veldig trøtt og sliten, men skal holde en stund til, men nå jobber ikke jeg hver eneste dag heller da.

så som sagt kjenner du at det er det du trenger så er det det du trenger uansett hvor "tidlig det er".

Du får ha lykke til hos legen i dag:)
Håper formen din blir bedre etterhvert... Bare krev å få hCG prøve. Kanskje du klarer å slappe av når du ser at stigningen er ok(som jeg er sikker på at den er) ;) klem

Jo, han ville sykemelde meg 100%, men vi ble enige om 50%........ Han var også litt betenkt rundt den vonde magen, så derfor tok han sine forhåndregler... Dette mye med tanke på SA`en i desember. Stresse ned litt. Fikk heller ikke lov til å trene/hoppe osv.....
Tok blodprøve i dag, skal tilbake på fredag for ny... Så da får vi se :)

Jo, han ville sykemelde meg 100%, men vi ble enige om 50%........ Han var også litt betenkt rundt den vonde magen, så derfor tok han sine forhåndregler... Dette mye med tanke på SA`en i desember. Stresse ned litt. Fikk heller ikke lov til å trene/hoppe osv.....
Tok blodprøve i dag, skal tilbake på fredag for ny... Så da får vi se :)

Så bra dere kom fram til en løsning som passet deg :)
Det går nok helt bra, er nok bare stress som han også sa.. :)

Back
Topp