Sykemelding...

Nr 3 i april?

Glad i forumet
Er det mange her som er sykemeldt?

Jeg ble sykemeldt for snart 4 uker siden. Da ble jeg sykemeldt pga lite energi, TRØTT, kvalme, høyt blodtrykk og følte jeg hadde "møtt veggen litt". Jeg er ennå sykemeldt og er det i 2 uker til og skal da til ny vurdering hos legen. Jeg sliter med "snill pike syndromet" og har nok gitt for mye av meg til jobb + + + Dette har resultert i høyt blodtrykk som blir sett på som risiko så tidlig i svangerskapet. Er det flere som "sliter"? 

jeg har åsså vært 50% sykemeldt siden uke 6-7 tror jeg, og er 13+4 i dag.
jeg har vært super trøtt måtte sove på jobb  flere ganger. nå begynner jeg å få litt energi tilbake såpass at jeg stort sett faktisk holder meg våken til jeg legger meg på kvelden, men da har jeg jo begynt å få dårlig samvittighet overfor jobben at da burde jeg kanskje jobbet fult og hadde kanskje klart det nå stort sett men vært død resten av dagen... er vanskelig å bli fornøyd med valgene våre men det er vel helsa og babyen i fokus nå så da får man vel droppe snill pike greiene og tenke hva som er best for oss selv. men ikke lett

har jo ikke alt det du har. men tenk på den lille:) jobben er der etterpå åsså! de klarer seg. du er viktigst!

Tusen takk lille kråka. Det skal ikke være enkelt, men godt å høre det er fler som er sykemeldt. Håper det går bra med deg.Regner du med å komme tilbake i 100 % jobb snart?

Jeg var sykmeldt helt fram til uke 11.. Men da kom plutselig energien tilbake :)
Er fortsatt veldig trøtt.. er avhengi av en (av og til to) dupper utover dagen!
Men har ihvertfall fått litt overskudd, som absolutt ikke var der før!

Ta vare på deg selv og den lille :)

er også 100% sykemeldt, pga bekkenproblemer. Vært det i snart 1 mnd nå. 

Er nå 50% sykemeldt pga ei vond hofte/bekken, men håper de får på plass noe tilrettelegging så jeg kan jobbe fullt fremover. Jeg får plager når jeg sitter stille for lenge, og kan da ikke ha en jobb hvor jeg sitter opp og ned i 7,5 time. Vært sykemeldt i 3 uker nå, skal være i 4 uker til sånn det ser ut. Uten tilrettelegging blir det nok ikke fulltid på meg igjen før etter svangerskapet. Det håper jeg ikke skjer....

Jepp,vært det siden uke 6.. :/
Er det fram til torsdag nå i hvertfall så får vi se hva som skjer.

Back
Topp