SYkemelding?

Jeg stemte at jeg var ute i full sykemelding, men det er ikke helt rett da..

Jeg er hjemme på svangerskapspenger, og har svangerskapspermisjon. Skal være hjemme til babyen blir født og 1 år i permisjon.

Skulle ønske jeg kunne jobbet, men jeg får ikke lov å jobbe når jeg er gravid på grunn av premature rier i foregående svangerskap, samt at man ser at å ta det med ro tidligst mulig minsker risikoen for min del.

Så - kjedelig - VELDIG kjedelig, men også nødvendig. Kjenner i grunn jeg har nok med baby i magen og alt hjemme som hører med til 4 barn, hund og hus =)

lilyofthevaley skrev:
oioioi,,, fire barn gitt... guri malla:) litt å henge fingrene i da:) 

Hehe ja det kan en vel si =) De er i bhg. og skole på dagtid da, men bare klesvasken tar veldig mye tid! =)
Så blir veldig spennende når nr. 5 kommer til verden. En veldig IKKE planlagt baby da, men nå gleder vi oss veldig! Hun SKULLE tydeligvis til verden hun, så da er det ikke noe å gjøre med det hehe =)

Jeg har vært 50 sykemeldt siden uke 13 pga veldig vondt i hoftepartiet(ikke konstantert bekkenløsning), tror det kan være noe isjaslignende.. Det har vært bra når jeg har jobbet 50% så derfor har jeg det fortsatt. Tenker jeg blir 100% sykemeldt i begynnelsen av februar. Da er jeg 23 uker. For min del blir 100% sykemelding grunnet tvillingsvangerskap og flytting oppi det hele.

Jobber fullt, jordmoren vil jeg skal trappe ned, men jeg har ikke lyst. Er så redd for å gå glipp av noe:))

Nå har jeg blitt sykemeldt også, 40% inntil videre. Legen ville egentlig gi meg mer, men jegville prøve med to dager hjemme i første omgang for å se om det letter litt. Jordmor mente at jeg helt klart hadde bekkenløsning, så nå venter jeg bare på å få time hos fysio.

Svarte ikke på pollen siden jeg er sykemeldt akkurat 50%. Jobber egentlig 60% likevel, har fri to dager i uka, jobber tre. Er sykemeld grunnet kraftige og vonde kynnere som ikke gir seg.

Back
Topp