MartheMor09+12
Forelsket i forumet
Hei, nå skal jeg snart til legen en tur. Jeg er så dårlig om dagen, spyr på natt/kveld/morgen, og er konstant kvalm. Vondt i hodet, uvell og er sååååå trøtt. Sover dårlig om nettene grunnet kvalme. _Har rett og slett null energi. Jeg jobber som sykepleier på natt og nå til helgen skal jeg jobbe 3 netter på rad, dette ser jeg nå at jeg ikke kommer til å klare. Arbeidsplassen min er veldig hektisk, har ansvar for 90 pas. alene som sykepleier, med 4 hjelpepleiere. Men av 90 pas, så er det veldig mange som er veldig syke, så sitter ikke mye på en natt for å si de sånn.
Jeg tror legen kommer til å sykemelde meg denne helgen hvertfall, men hva skal jeg si til de på jobben? Jeg vet at de ikke har noe med det egentlig, men føler jeg må gi dem en grunn. ikke omgangssyke eller noe, for det kan jo hende jeg blir sykemeldt lenger. huff....liker ikke dette
Jeg tror legen kommer til å sykemelde meg denne helgen hvertfall, men hva skal jeg si til de på jobben? Jeg vet at de ikke har noe med det egentlig, men føler jeg må gi dem en grunn. ikke omgangssyke eller noe, for det kan jo hende jeg blir sykemeldt lenger. huff....liker ikke dette