Sykemelding

Chili

Forelsket i forumet
Junibollene 2023
Hei, tenker å skaffe meg en sykemelding, jobber 100% men klarer det ikke nå for har så kvalme å slitn, ligge med kvalme hele ettermiddagene å kvelden, sovner ikke før i 2-3tiden på natten, å på den igjen fra 6-7tiden på morningen å godt utover formidagen ligger leg bare med kvalme å oppkast, å de få timene formen e litt bedere så e æ jo så trøtt å slitn av alle de andre timene i døgne kor æ bare ligg med bøtte, blir jo veldig lite mat på mæ å da, vært son den siste uka nesten så begynner å gå tom for egenmeldinger..[:'(]
Men kan jordmor gi sykemelding eller må æ til legen? Er jo så lang ventetid til legen, å æ har egentlig seinvakt i kveld å[8|]

Kun lege her som gir sykmelding i allefall.. Huff, god bedring til deg [:)]

Du må til legen! God bedring, tenk på at du er kvalm fordi babyen koser seg og vokser inne i magen din :)

Du må til legen ja. Men de fleste legekontor har akutt timer, så ringer du fra morgenen av skal du få plass. Bare si du må inn til legen i dag! :)
Håper det ordner seg!

Ring til legen, du trenger sykmelding høres det ut som. Viktig å ikek slite seg helt ut nå i starten og. Evt jobbe redusert. Legen ga meg sykmld over tlf.

det er bare å ringe legekontoret å si at det gjelder sykemelding, da tar de deg inn med en gang, for man kan ikke datere sykemelding bakover.
du høres ut som om du trenger  det du og ja.
jeg skal selv til legen nå på fredag så jeg kommer nok til å be om det jeg også, jeg jobber 50% nå men jeg bare spyr å spyr, hadde jeg kunnet bytta til kveldsvakt hadde det ikke vært noe problem, men jeg jobber i et yrke man må være der fra 8 til 4 desverre

Back
Topp